רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 ‏‏השר אלקין בקול ברמה: אם החרדים רוצים, אפשר למצוא פתרון לכניסתם לממשלה למרות ליברמן.

💥 עוד מהשר אלקין לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "חברי הכנסת החרדים לא רוצים להכנס לקואלציה, הם קיבלו החלטה לקשור את גורלם עם נתניהו. זו לא התנהגות רגילה, בדרך כלל הם שמים את טובת הציבור לפני".

💥 מהנעשה בוועדת החקירה לאסון מירון: נצ"מ שמעון לביא מספר כי הבוקר הגיעו 250 חרדים ומנעו הריסה לא חוקית בהר מירון.

💥 סמוטריץ' שיגר מכתב לרמטכ"ל ולרב הצבאי הראשי - ודרש שיבטלו עליית חיילים מצטיינים להר הבית. הסיבה- העלייה היא נגד פסיקת הרבנות הראשית והר הבית, לטענתו, הוא לא מקום לטיולים (יאיר כלפה).

💥 הממשלה אישרה סיוע בגובה 12.5 מיליון ש"ח לרכישת ציוד לטובת היערכות לתפילות במתחמים ציבוריים פתוחים לקראת הימים הנוראים וחגי תשרי (שרקי).

💥 ערוץ 7: הממשלה אישרה היום את הצעת ראש הממשלה, שרת הפנים ושר האוצר להעמדת סיוע בסך 12.5 מיליון שקל לרשויות המקומיות על מנת שיוכלו להצטייד בציוד הנדרש להתאמת מתחמי התפילה בשטחים ציבוריים פתוחים לקראת תפילות הימים הנוראים וחגי תשרי.

💥 ישכר זלמנוביץ: משרד הדתות פנה לעיריית בית שמש בדרישה להעביר את שמות הנציגים להרכב המועצה הדתית ונכון לשעה זו טרם הועברו. יצויין כי יהדות התורה המקומית פנו לסיעת ש"ס לפני שבועיים וביקשו מהם לקדם את הרכב המועצה הדתית כאשר בראשה יעמוד איש של ש״ס (יש להם רוב במועצה להעביר החלטה כזו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.