רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 באוגוסט 2021

מבזקים


 💥 מתקפה ב׳יתד׳ על תמיכת נשיא המדינה הרצוג ברפורמים: ״הוא השקיע את מיטב מאמציו כדי להתמנות לתפקידו גם בקולות של חרדים וביקש את אמונם של גדולי ישראל. האם הפוליטיקאי האהוב ששם כיפה לראשו ועלה לחלות פניהם של רבנים לבקש תמיכה, מקלף את המסכה מפניו?״.

💥 דרעי: הפגישה שלי עם בנט היתה ב2 במאי, בנט היה בלחץ גדול יומיים לפני סיום המנדט של נתניהו. בנט שיכנע אותי שנעביר לו את המנדט אמרתי לו שעדיין יש סיכוי להקים ממשלת ימין. נט, אני מתחנן אליך שתפר את את הנדר שנדרתי לא לצטט מפגישות סגורות כדי שאוכל לפרט מה היה שם (מיכאל שמש).

💥 ח"כ רוטמן יהיה המועמד היחיד של הציונות הדתית בוועדה למינוי שופטים. לאחר שהגיעו להסכמות - בן גביר וסטרוק יסירו את מועמדותם (אמיר אטינגר).

💥 כל סיעות גוש הימין החליטו כאחד: תומכים בבחירה לוועדה לבחירת שופטים באורלי לוי-אבקסיס ושמחה רוטמן. בוועדה למינוי דיינים במשה ארבל וגילה גמליאל. ‏בוועדה למינוי קאדים מד׳הב בפטין מולא ובוועדה למינוי קאדים שרעים ביואב בן צור. (בצלאל סמוטריץ).

💥 ח"כ בן גביר בתגובה לתיעוד האנטי חרדי של תושב ב'בוסתן הגליל': "תוצאות ההסתה של ממשלת השיסוי בחרדים. לטפל באיש הגזען והאנטישמי ולהושיבו בכלא".

💥 ‏ח"כ גדי יברקן לח"כ מנסור עבאס בדיון במליאת הכנסת בנוכחות בנט: "כל הכבוד, מה שצבאות ערב לא עשו בכל מלחמות ישראל, אתה עשית עם חמישה חברי כנסת. כבשת את ישראל".

💥 ליצמן בכנסת: שר האוצר תוקף את הרב קו בגלל שהוא חושב שמדובר ב׳איזה רב׳ הוא לא יודע על מה הוא מדבר (מיכאל שמש).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.