רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 ביוני 2021

מבזקים


 💣בתחילת השבוע הוגש נגד שלושה ערבים כתב אישום לאחר שהכו יהודי באמצעות אלות. ביהמ״ש השלום דחה את הבקשה לעצור אותם עד לתום ההליכים, וכך כתב השופט: ״התקיפה המתוארת מבלי להקל בה ראש, איננה מן החמורים״ המשטרה הגישה ערר בהול למחוזי ״מדובר במשיבים מסוכנים״ (לירן תמרי).

💣ליברמן לחברי סיעתו בישיבה סגורה: ״אין היתכנות לצירוף החרדים לממשלה. כל מי שטוען שניתן לצרף לממשלה הזו את החרדים משלה את עצמו ואחרים" (דפנה ליאל).

💣‏ח"כ יצחק פינדרוס לרשת ב' על על קריאת הסיעות החרדיות לבנט להוריד את הכיפה: "אני מכיר הרבה יהודים טובים שלא חובשים כיפה, אבל אתה לא יכול לייצג את היהדות ולהחריב כל סממן יהודי".

💣יואב יצחק: באתר הכנסת נכתב, בהתבסס על דיווח מטעמו של בנט: "בעל תואר בוגר במשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים"; "תואר ראשון במשפטים, האוניברסיטה העברית", News1 חושף: בנט לא סיים לימודיו ולא קיבל תואר, בנט מסרב להתייחס.

💣'מעריב': ‏מפקד עוצבת האש, תת אלוף עופר וינטר, הידוע בחברותו עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, לא דיווח למפקדיו כי שוחח עמו בעת האחרונה. דובר צה"ל: "יתקיים בירור מעמיק בנושא".

💣עוד ב׳מעריב׳: המאבק על תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית - בנט ולפיד נוטים לתמוך בח"כ אלעזר שטרן לתפקיד. גם דני דיין, עומר ינקלביץ ודני דנון שוקלים להתמודד לתפקיד.

💣גל"צ: ‏ח"כ יעקב אשר מותח ביקורת חריפה על ממשלת בנט-לפיד: "יש כל כך הרבה סוגיות לטפל, אבל מצאו לנכון לשים בהסכמים רפורמות בנושאי דת. התחושה היא שמאחר ולא יודעים להסתדר בנושאים המדיניים, הלכו ושחטו כבש - עשו סולחה בין בנט, הורוביץ, ליברמן ומיכאלי - על חשבון החרדים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.