רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 ביוני 2021

מבזקים


 💣פרסום ראשון: בלהב 433 מתנהלת חקירה סמויה נגד מקורב נוסף לשר ליצמן בחשד שקיבל כספי שוחד מחברת קנאביס בצורת מניות (בנאמנות) כדי שמשרד הבריאות ייטיב עם אותה החברה. החקירה בראשיתה. המקורב מכחיש, במשטרה לא מתייחסים (עמרי מניב).

💣אביעד גליקמן: המשטרה חושדת שהעוזר הבכיר של ליצמן, מוטי בבצ'ק, ניסה להדיח חברת ועדה של סל התרופות בגלל בקשתו של חשוד אחר בפרשה, מנחם גשייד. מדובר בפרופסור דינה בן יהודה ששימשה במשך שנים חברת ועדה.

💣המשטרה עימתה את בבצ'יק עם האזנת סתר בינו לבין גשייד ששם נשמע גשייד אומר: פרופסור דינה בן יהודה תהיה או לא תהיה חברה בועדת סל התרופות? אנחנו צריכים שהיא לא תהיה. בבצ'יק עונה: יהיה בסדר.

💣‏בית הדין הרבני: פרשיית 'הגביר המעגן' הגיעה לסיומה. לאחר 16 שנים ומאבק ארוך שניהל בית הדין במעגן ובאביו שתמך בעיגון, קיבלה האישה העגונה היום גט בארה"ב והשתחררה מעגינותה

💣שערוריה: ‏למרות שנפטר והחליטו לסגור את התיק הפרקליטות מבקשת לקיים דיון נוסף בעניינו של הראשל"צ הגאון רבי אליהו בקשי דורון.

💣ישכר זלמנוביץ': לקראת הקמת ועדת חקירה ממלכתית - נציגי המשפחות השכולות של אסון הר מירון בפגישה היום אצל השר גנץ.

💣‏מסתבר שלא רק תנובה תורמת לעמותות של חסידות גור, גם חברות גדולות אחרות במשק, למשל בנק לאומי העביר 20 אלף לעמותת רפואה וישועה של החסידות, אלטשולר שחם העבירו 30 אלף למרכז העולמי של חסידות גור. מה גורם לחברות האלה לתרום למוסדות גור?.... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.