רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 במאי 2021

צימוקים


 אסון מירון: מבית החולים רמב"ם שוחרר תמיר שרים, בן 52, תושב הדרום, שנפצע ופונה לרמב"ם במסוק והיה מונשם ומורדם במשך יומיים, לאחר שסבל מפגיעות בחלק גוף עליון -  עד שהתאושש. ברמב"ם נותרו שני ילדים פצועים קשה, מורדמים ומונשמים, בגילאי 12 ו-15. (אחיה ראבד).


אסון מירון: משגיח ישיבת 'אור ישראל' הגר"פ גולדווסר תקף בשיחתו "מה קרה לציבור הליטאי? מה הסחף הזה? לא היה דבר כזה. פתאום כולם נוסעים למירון? מצפצפים על ראשי הישיבות. בציבור שאצלו לג בעומר במירון זה כמו עשרת ימי תשובה זה משהו אחר. אבל בעולם הישיבות? זה פשע שכל שנה חוזר על עצמו שמאות אלפים נדחקים בתנאים לא תנאים. העולם הפקר? לחצו על המשטרה. מי אישר את זה?". (רבינא).

מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א בשיחה: הציבור צריך להתעורר לתשובה מפטירת הצדיקים בל"ג בעומר, וזה יהיה זכות לנפטרים שיש להם את הזכויות של כל כלל ישראל. צריך להתעורר בלימוד מוסר, בשמירת הלשון ולדון כל אדם לכף זכות, לא לומר ביקורת על אף אחד.

אסון מירון: בבית שמש יתקיים ביום חמישי עצרת חיזוק והתעוררות ברחובה של עיר בהשתתפות הגאונים רבי שמעון גלאי, רבי דוד יוסף, רבי אלימלך בידרמן ורבי זושא הורביץ. המעמד בשעה 19.30 ברחבת המרכז המסחרי רמה א.

עוד מעצרות אסון מירון: על דעת מרנן הגר"ח קניבסקי והגר"ג אדלשטיין - מחר עצרות תפילה חיזוק והתעוררות בכל מוסדות החינוך בהשתתפות אלפי ילדי ישראל. מעמד התפילה המרכזי ישודר במערכות הגברה כאשר כל ילדי תשבר ותלמידות בית יעקב והסמינרים ישתתפו בתפילה.

אסון מירון: הערב תתקיים עצרת התעוררות בהיכל ישיבת ליקווד בארה"ב. ישאו דברים ראשי הישיבה הגאון רבי ירוחם אולשין והגאון רבי דוד שוסטל.

האסון במירון: הרבי מבאיאן שהגיע הבוקר לניחום אבלים אצל בני המשפחות בביתר עילית אמר כי הוא שליחם של חברי מועצת גדולי התורה וכי הוא מנחם בשם כלל ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.