רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 במאי 2021

למרות הביקורת תודה לך נפתלי בנט!


בפוליטיקה צריכים להיות ערוכים לכל מצב כולל אופוזיציה. לא תמיד זה נוצץ ישנם גם זמנים קשים, אלו הם החיים הדומים ללבנה שהיא עולה ויורדת, וגם אם נגזר היה על החרדים לשבת באופוזיציה אני מקבל זאת כחלק מן החיים, לא כתוב בשום מקום שאנו צריכים תמיד להיות בקואליציה. ההיפך זה משחית, טוב שלעיתים יושבים באופוזיציה להבין כי לא לעולם חוסן וחייבים לתת דין וחשבון על המעשים

ובכל זאת משהו מאוד הדאיג אותי, מפני שהויכוח בישראל אינו עוד על קפיטליזם או סוציאליזם. גם אם אני תומך בשיטה הזו או האחרת אפשר לחיות עם כל מצב גם עם כזה שלא אוהב אותה. אבל במצב שנוצר בישראל המאבק הוא על העתיד היהודי, ישנם מי שמבקשים להרוס את 'הבית היהודי' האמיתי לא המפלגתי, מי שרוצים להרוס את מוסד הנישואין להפקיר את בנות ישראל ולהפוך את הילדים שלהם לממזרים על פי הלכה, הם מבקשים למחוק כל כך הרבה מיסודות התורה ועם זה איני יכול לחיות, חשוב לי מאוד להציל שזה לא יקרה

כאשר נפתלי בנט חשב לתת יד לעוכרי הדת מי שמבקשים למחוק את יסודות היהדות כעסתי עליו ה'דתי' שלא חס על העתיד היהודי. אין לי כל טענה לצד הפולטי הרצון של בנט להיות ראש ממשלה, מדובר בתאווה ככל התאוות וזכותו לרצות להיות ראש ממשלה. אבל כאשר זה בא על חשבון היסודות היהודיים למחוק את הקדוש והיקר בישראל, מי שיש בו טיפ טיפת יהדות צריך להבין כי אינו יכול לתת יד לזה

כאשר שמעתי אמש כי נפתלי בנט החליט כי לא יתן יד למשחיתי היהדות בישראל רווח ליבי, וכאן אני חייב להודות לו ולברך אותו על הצעד שעשה. אין זה משנה כלל איזו ממשלה שתקום, חשוב שהמשחיתים הללו לא יוכלו להרכיב ממשלה שתהיה בנויה על רוב שמחוייב להצביע בעד נישואין אזרחיים להכיר בגירות רפורמית ודומיהם ובעוד עניינים כאלו

יש קונה עולמו בשעה אחת, ונפתלי בנט ברגע שהחלטת החלטה חשובה שכזו, קנית את עולמך

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.