רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 במאי 2021

מבזקים


 ‏גורמים בימינה טוענים שלצד הצעתו הפומבית של נתניהו לבנט להיות ראשון ברוטציה, בפועל רה"מ מעוניין בבחירות חמישיות ולא בהקמת ממשלה. בימינה טוענים שזה הרושם שקיבלו מהשיחות עם אנשיו והבהירו להם שלא יאפשרו הליכה לבחירות נוספות, אלא יקימו ממשלה עם לפיד אם צריך כדי למנוע זאת. (זאב קם).


‏הרב אליקים לבנון רב השומרון ל'קול ברמה': האופציה הטובה ביותר היא שבנימין נתניהו ימשיך לכהן כיו״ר הליכוד ויעסוק ביחסי חוץ, ויפנה את כסא ראש הממשלה לאחד מאנשי אמונו מהליכוד.

אדמקר: הרב אליקים לבנון אומר לקול ברמה שהוא תומך באופציה שבנט ושקד יקימו ממשלת אחדות בתמיכה של עבאס אם זה ימנע בחירות חמישיות.

אמיר אטינגר: ‏לאחר הניסיון הכושל להביא לאחדות בציונות הדתית מטעם הבית היהודי - הרב אלי סדן חוזר שוב למגרש הפוליטי ופועל להקמת ממשלה בהישענות רע"מ. הוא שוחח עם מס' רבנים כדי להשיג תמיכה למהלך אך הם סירבו לשתף פעולה.

גנץ מבהיר כי הוא הורה לצוותו הקרוב לא לחסוך בשום מאמץ ולפעול בכל דרך כדי לסייע ללפיד לקבל את המנדט מהנשיא (ביני אשכנזי).

אריק בנדר: ‏נשיאות הכנסת אישרה אתמול להניח על שולחן הכנסת 402 הצעות חוק פרטיות ומעתה ניתן לקדמן לאחר תקופת המתנה של 45 יום או לבקש פטור מחובת הנחה. בין ההצעות: הצעת חוק הבחירה הישירה של ח"כ מלכיאלי.

עו"ד ג'ק חן קורע את אילן ישועה:
‏ישועה: אני לא שקרן.
חן: לא אפיינתי אותך כשקרן, שאלתי אם אתה משקר.
ישועה: אבל אני לא שקרן
חן: נעשה סיכום, כל פעם שניתקל במצב כזה - אגיד רק שי"ן קו"ף רי"ש.
צחוק עצום באולם העיתונאים.

הסתיים להיום הדיון במשפט נתניהו והחקירה הנגדית של העד אילן ישועה, במהלך החקירה עורכי הדין של אלוביץ' הצביעו על סתירות ואי דיוקים בדבריו של אילן ישועה, נרשמו הצלחות מסויימות לעורכי הדין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.