רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 במאי 2021

מבזקים


 הרב אליהו אברג'ל: ההדלקות בציון הרשב"י בגדר עבודה זרה - קורא לחזור למקור ולחגוג בבתי הכנסת


הפושעים החכי״ם החרדים החסידיים ממשיכים ברצח הציבור החרדי בלי להוריד רגל מהגז הם אינם מרפים עד שיראו את כולם מתים הם לא יירגעו.
״סוער ביהדות התורה: ח''כי דגל התורה דורשים להעביר את מירון לבעלות המדינה, ח''כי אגודת ישראל מתנגדים״

החכי״ם החסידיים רוקדים מה יפית לסיקריקים ולקיצוניים 
הם מפחדים מה
על חשבון הדם שלנו

‏פיצוץ ועימות ביהדות התורה על רקע אירועי מירון: ח"כי 'דגל' דרשו להוביל קו להפקעת השליטה במירון מההקדשות לניהול המדינה. ח"כים ב'אגודה' מתנגדים בתוקף. בכיר ב'דגל': "הם רועדים מהסיקריקים ומשחקים בחיי אדם. בכותל הכל מתנהל פרפקט בגלל שליטת המדינה". (רבינא).

יוסי מזרחי חושף ב׳ערוץ 12׳: המהנדס של מירון במסמך הרשמי דרש לבצע את ההדלקות בו זמנית במתחמים שונים בהר, כדי שכל קהילה תתייצב באזור שלה וכך יימנע עומס במעברים. אבל בתולדות אהרון דרשו להדליק בשעה נפרדת מהשאר. וכך אחרי השעה 1 בלילה - כולם נהרו להדלקה שלהם, היחידה באותו הזמן.

עוד מיוסי מזרחי ב׳ערוץ 12׳: במסמך ששלח המהנדס למשטרה שלושה ימים לפני ההילולא, הוא כותב למשטרה על ההדלקה בתולדות אהרון: ״בשל כמות הקהל הצפויה, יש לשמור על כל יציאות החירום פנויות״.

משה נוסבאום ב׳ערוץ 12׳: כל חקירת האסון במירון תקועה. חלפו ארבעה ימים, אף עדות לא נגבתה ואף מעורב לא נחקר, לא במח״ש ולא במשטרה. חוקרי להב סיימו לאסוף את החומרים וממתינים להחלטה: ועדת חקירה או בדיקה של מבקר המדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.