רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 במאי 2021

מבזקים


 המחדל במירון! קרני חושף ב׳ידיעות׳: אתמול התברר כי המפכ״ל שבתאי אישר וחתם אישית על תוכניות מירון, כשהאישור ניתן ללא סיור שלו ושל פמלייתו בשטח ההר. קציני משטרה בכירים תוקפים: ״מי שמאשר תוכנית כזאת חייב להיות בשטח, לא יכול להיות שבאירוע הכי גדול בישראל, המפכ״ל לא הגיע לפני לראות מקרוב. היה ברור שהשנה יהיה נפיץ אחרי שנה שעברה״.


‏האסון במירון: באופן חריג ראשת מח"ש קרן בר מנחם תעמוד בראש ועדת הבדיקה, לצד שני פרקליטים נוספים שילוו את התהליך.

‏ח"כ יצחק פינדרוס ל‎קול ברמה: "ההשקעה במירון לא אמורה להיות חלק מסחר מכר פוליטי! האם כשהאפיפיור הגיע לירושלים והושקעו 200 מליון שקל בכבישים, זה נעשה בעקבות דרישה של פוליטיקאי כזה או אחר? אם זה לא בגני יהושע ופארק איילון הם לא משקיעים, זה לא נוצץ".

ח"כ יצחק פינדרוס לקאהן ב"קול חי": "הכתובת במירון היתה על הקיר בעשרים השנים האחרונות. יש דוחות מבקר המדינה, יש זעקות של חברי הכנסת בדיוני ועדות הכנסת. הממשלה חייבת לקחת אחריות מלאה על המקום ועדת חקירה זו בריחה מאחריות".

ליברמן בישיבת סיעה קורא להנהגת ש״ס ויהדות התורה לקחת אחריות ולהתפטר ולא לגלגל על מנהל המחוז. הממשלה הבאה תקים ועדת חקירה.

ג'וש בריינר: ‏מי באמת האחראי להילולת מירון? משרד האוצר מספק תשובה היום. מתוך מסמך פטור מהתקשורת ל"תפעול הילולת הרשב"י 2021" שבו מעניק משרד הדתות למרכז לפיתוח המקומות הקדושים 13 מיליון ש"ח לטובת ההילולה.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה לדברי ההבל של ירון לונדון: "על היהודים נאמר שהם רחמנים, ביישנים וגומלי חסדים. מכיוון שאין לו את התכונות הללו רצוי לבדוק האם אדון לונדון בכלל יהודי".

‏השרה רגב בתגובה לריאיון של ירון לונדון עם דב גיל-הר בכאן 11: "ירון לונדון הוכיח שוב עד כמה יש בישראל דעות חשוכות שאינן יכולות להכיל מסורות ותרבויות אחרות. הצטרפת לידידך גרבוז שבז לקברי הצדיקים. זו אמירה חסרת תרבות, חסרת טעם, שיש בה כדי לפלג. לא תצליח".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.