רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 במאי 2021

מבזקים


 השר אריה דרעי בהתייחסות ראשונה לאסון במירון בכנסת: "האסון הוא גזירת שמים. יש לקחת אחריות מלאה על כל מתחם קבר הרשב"י"


‏ח"כ יעקב אשר בישיבת סיעת יהדות התורה: "מתחם ציון הרשב"י במירון מתנהל כמו ממשלה פריטטית, אי אפשר להזיז שם אבן. המדינה חייבת להסדיר ניהול אחד וברור למקום ולתקצב את כל מה שצריך בשביל זה, את הנושאים הדתיים נעגן, אבל ניהול מסודר חייב שיהיה"

חה"כ  ‏גפני במליאה: אני צעקתי כל השנים שצריך לשנות את המצב במירון. שצריך להשקיע שם כספים. במירון אתה נוסע כמו בהרי ההימליה. אותה מדינה שלקחה על עצמה את הכותל המערבי למה במירון ששם מגיעים כשני מיליון איש כל הממשלות לא נכנסו לעניין הזה. 

השר יעקב ליצמן בדיון בכנסת לזכר הרוגי מירון: התרענו ודרשנו להסדרת המקום. הפרוטוקולים של ועדות הכנסת הם עדות שצעקנו במשך השנים שאין כתובת אחת במירון ושמדובר ב׳קדירא דבי שותפי׳.

עוד מדברי השר ליצמן בכנסת: לא נתחמק ולא נעכב שום בדיקה על מה שהיה. נפעל בשקיפות וללא משוא פנים, עם כל גורם אחראי עליו תוטל המשימה. ההיפך, נדרוש למצות הכל ולא נשאיר אבן על אבן בדרך לחקר האמת, בכדי למנוע סכנת חיים.

סגן השר פרוש בכנסת: ״על המדינה להשקיע עשרות ואם לא מאות מיליוני שקלים בהכשרת מירון לציבור. אין ספק שמקום כזה שבו מתכנסים מאות אלפים מידי שנה ומסתיים ללא פגע ומכשול הוא נס גדול״.

ערוץ 20: משרד הבריאות יקיים ביום ג' דיון ראשוני בהפקת לקחים מאסון מירון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.