רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באפריל 2021

שוטר נורה למוות במהלך בדיקה שגרתית - והכל תועד במצלמות

 

דרום ארה"ב: שוטר תנועה נורה למוות מטווח אפס במדינת ניו מקסיקו בזמן עצירה שגרתית של נהג בסמוך לעיר דמינג. דריון ג'ארט, בן 28 ואב ל-3, עצר את מכוניתו של עומאר פליקס קואבה אחרי שהבחין שהחלונות שלו הושחרו.

השניים דיברו במשך כמה דקות לפני שקואבה יצא מרכבו ובידו רובה אוטומטי. בסרטון שצולם במצלמת לוח המכוונים של ניידת המשטרה אפשר לראות את הרגע המצמרר שבו הנהג מכוון את נשקו אל עבר השוטר ופותח באש.

גורמים המעורים בפרטי התקרית סיפרו שג'ארט הצליח לחמוק מהכדור הראשון ונפל על הגב. קואבה אז איגף את רכבו מצדו הקדמי, ירה אל עבר השוטר ופגע בו. בסופו של דבר, הנהג ניגש אל ג'ארט, ירה בו מטווח אפס בחלקו האחורי של הראש ונמלט ממוקד התקרית.

גופתו של ג'ארט נמצאה על ידי קציני משטרה אחרים ומצוד נפתח אחר קואבה, שכלל צוותים ממשטרת מדינת ניו מקסיקו, כוחות משמר הגבול וסגנים של משרד השריף המחוזי. הוא אותר כ-60 ק"מ ממוקד הירי של השוטר ונורה למוות במהלך קרב יריות עם רשויות האכיפה.

שוטר נוסף נפגע במהלך קרב היריות עם קואבה והוסק לבית החולים לצורך טיפול רפואי. מאוחר יותר התברר שקואבה היה מוכר למשטרה בעקבות שורה של עברות סמים, כולל סחר בקוקאין ומת'אמפטמין. על פי החשד, הוא נעצר על ידי ג'ארט בזמן שעשה את דרכו לעסקת סמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.