רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 באפריל 2021

מבזקים


 נמשכים המאמצים למציאת חלופת מעצר לרב ברלנד: הפרקליטות הודיעה לביהמ"ש כי היא מתנגדת לחלופה שהציע סנגורו עמית חדד "בשל עניין אותו לא ניתן לפרט". הצעה נוספת נבחנת כעת. מדגישה: "היותו של מקום המעצר חסוי וסודי קיבל משנה תוקף לנוכח התנהלות חסידיו במקום המעצר הנוכחי" (וואלה).

תמיר סטיינמן: הפסיכיאטר המחוזי קבע: האב החשוד ברצח בנו בן ה-14 בקריית גת לא כשיר לעמוד לדין!

המשפיע ר' אלימלך בידרמן לא רוצה להיות זה שמכניס ילד בן 24 למועצת גדולי התורה - עידכון הרה״צ המשפיע רבי מיילך בידרמן לא ישתתף מחר בכינוס של אגודת ישראל לאחר ששיקרו אותו ולא אמרו לו שזה קשור לאגודת ישראל. ישראל פרוש אמר לי שזה חיזוק לקהילות ולא אמר שזה אגודת ישראל לאחר שנודע לו ששיקרו אותו הוא לא מוכן להשתתף בשום אופן

‏עימות ראשון בכנסת בין הח"כ הרפורמי גלעד קריב לח"כ אבי מעוז: "אין זרמים ביהדות! יש יהדות אחת על פי התורה. זה לא זרם ולא יהדות". קריב: "אתם מיעוט קטן, זאת לא מדינת הלכה".

הילולת רשב"י במירון יהיה האירוע הראשון בו תותר התקהלות של 15,000 לראשונה מפרוץ מגיפת הקורונה :

סגן השר פרוש על הדיווח שיגבילו את העולים להר מירון: ״דין מירון כדין הר הבית ואם שבוע הבא ברמאדן התירו למאה אלף איש לעלות להר הבית, אין סיבה להגביל את כמות המשתתפים שעולים לחגוג את הילולת רבי שמעון בר יוחאי בל״ג בעומר״.

ויכוח סוער ברשתות החברתיות בדימונה לקראת המעבר של חסידי גור לעיר. אחד התושבים בתגובה להסתה: "אוי ואבוי אויבי האנושות עוברים לדימונה .אם היה פייסבוק בגרמניה 1939 אני בטוח שהרבה תגובות היו דומות למה שיש כאן"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.