רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 23 באפריל 2021

האדמו"ר מבעלזא סלח ליהודה משי זהב


מאת בעלזער

האדמו״ר מבעלזא 
סלחתי ליהודא משי זהב כבר בשנת תש״מ 
בתחילת המערכה עם העדה החרדית נגד בעלזא 
יהודא משי זהב אז קמב״צ העדה החרדית 
ראש החנית נגד האדמו״ר מבעלזא
יודא היה מדביק הפשקוילים 
יודא היה האיש שזרק רמון עשן לבית בגשר החיים 
בקיצור ניהל את כל המכות נגד חסידי בעלזא בירושלים 
יהודא משי זהב ניפץ את חלונות בית הכנסת בעלזא ברחוב יצחק שולל בירושלים 
יהודא היה מגיע עם קבוצות בריונים לרחוב אגריפס להפחיד את חסידי בעלזא 
יהודא היה מדביק את המנעולים של חנויות שקיבלו כשרות בעלזא 
לאיטליז גאולה 
שטיסל 
חנות כפור ופרח של אברהם מינסקי המנוח 
של מאפית אביגיל 
כבר בשנת תש״מ 
הרבי מבעלזא קרא לחדרו לעשרה אנשים 
הרב שובקס חבר הבד״צ 
הרב רוטמן חבר הבד״צ 
הרב ראטה חבר הבד״צ 
הרב אליהו וינד 
הרב חיים פסח הורביץ 
הרב נפתלי ריזמן 
הרב ר אהרן מרדכי רוטנר 
האדמו״ר מנראל 
הרב שניבלג 
הרב חיים גרינוולד 
והרבי עמד ואמר אני ישכר דוב בן מרים 
מוחל וסולח ליהודא משי זהב
הוא בס״ה שליח של האנשים שיושבים במשרד
וחלק מהרבנים טענו איך אפשר לסלוח לכזה ברנש 
אבל הרבי היתעקש שיסלחו 
יהודא יודא 
אני הייתי בחור שעברתי במאה שערים ואתה ירקת עלי בפרצוף וצעקת בערלה 
הבזיון היה כואב 
שהגעתי חבול בנפשי לאגריפס לטיש ניגשתי לרבי וסיפרתי 
הרבי מיד מיד אמר לי תגיד שלוש פעמים מחול לך מחול לך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.