רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 באפריל 2021

מבזקים


 בית המשפט פסק, ועדת הרבנים לענייני תקשורת תפורק. בית המשפט ימנה מפרק לועדה. בהתייחסות לפעילות הועדה קבע בית המשפט כי טוב היה שלא היתה הועדה מכניסה את עצמה לטיפול בנושאים שלא היתה צריכה לטפל, ומשכך נגררה להליך הפירוק.

עקיבא נוביק:  בשקט בשקט מתקיימות באחרונה תפילות יהודים בהר הבית. זה כבר לא מלמול אקראי במסווה של הדרכת תיירים אלא תפילה לכל דבר (לפעמים שוטרים משלימים מניין), זה קורה אחרי ששרי הבט"פ ארדן ואוחנה הרחיקו את הוואקף מקבוצות היהודים העולים להר. הוואקף מודעים לכך, אבל אפשר לומר שזה יחסית עובר בשתיקה מצידם.

הפרויקטור למגזר החרדי רוני נומה: "לשמחתנו מקדם ההדבקה במגזר החרדי הוא הנמוך ביותר וחשוב לנו מאוד לשמר את מגמת הירידה הזו. לקראת חגיגות המימונה אני קורא לציבור להמשיך ולהקפיד על ההנחיות ובדגש על האיסור להתקהל מעבר ל-20 איש בחלל סגור" (רבינא).

צעיר חרדי בן 20 מלייקווד טבע בנהר בעת שייט בספינה, הספינה עם ארבעה צעירים התהפכה, ואחד מהם טבע, שלושת האחרים הצליחו להיחלץ

זוג חסידי עם תינוק נפצעו במנהטן לאחר שאסיר משוחרר דקר אותם, האב נפצע במצחו, האם נפצעה בשפתה, התינוק נפצע בסנטר, הדוקר נעצר.

‏חיים גולדברג: יותר מידי עדויות של חרדים שמותקפים בימים האחרונים ברחבי הארץ משפחה אחת קיבלה יריקה במהלך טיול בצפת, על השנייה בעכו זרקו נפצים וקיללו, ועוד כמה גם קיבלו מכות, י' קיבל דוח משוטר שאמר לו שהוא לא נותן לו את הדוח בגלל שהוא "חרדי" אבל לאחים החילונים בפארק הוא לא נתן, ועוד הרבה :

בית שמש: רחוב בן קיסמא 15 שכ' יפה נוף, עשרות קיצונים עלו לביתו של ח"מ עיריית בי"ש שמעון גולדברג במחאה על הרס בית כנסת, משטרה במקום 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.