רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באפריל 2021

מבזקים


 ראש הממשלה נתניהו על הרכבת הממשלה בחלק הסגור של סיעת הליכוד - "המלאכה לא פשוטה אבל לא בלתי אפשרית. המטרה בהישג יד. אני מעריך שנוכל לעשות את זה".


עמית סגל: חברי כנסת מהרשימה המשותפת סירבו להצהיר אמונים בנוסח המקובל וקראו ״מתחייב אני להילחם באפרטהייד״

חברי הכנסת של המשותפת לא נשבעים אמונים אלא אומרים במקום את הטקטס הבא: ״נשבע אני להאבק בכיבוש, נשבע אני להאבק באפרטהייד, נשבע אני להאבק בכיבוש (דפנה ליאל).

דפנה ליאל: החוק קובע כי "אם קרא יושב ראש הכנסת לחבר כנסת להצהיר הצהרת אמונים והחבר לא עשה כן, לא יהנה החבר מזכויותיו של חבר כנסת כל עוד לא הצהיר".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ מהליכוד ב"קול חי": "אם סיעת רע"מ תכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ויצהירו שכל מה שמעניין אותם זה לפתור את הבעיות האזרחיות של הערבים, אפשר להקים ממשלה בהימנעות שלהם"

ח"כ אייכלר בקול ברמה: מצב כזה שבו אין ממשלה מאפשר את שלטון הפקידים שמחליטים על דעת עצמם מה לעשות. כל פקיד הוא פוטין. אסור לגלוש לבחירות חמישיות בגלל ההסתה.

ישראל כהן: ‏ח"כ אייכלר מעניק מהבוקר בליץ ראיונות בתקשורת הישראלית בה מסביר מדוע בנט וסער צריכים לחזור לממשלת ימין בראשות נתניהו. השר אמיר אוחנה שפגש אותו במסדרונות העניק לו ציון מצוין. "אתה עושה עבודה טובה, זה המוצא שלנו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.