רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 בינואר 2021

אבל אשמים אנחנו


אבל אשמים אנחנו!!!!!!!!!
לרגל מצב החרום בבני ברק חשוב לומר. אבל אשמים אנחנו. החפץ חיים זצ"ל אמר כשיהודי מתבולל מחלל את השבת בפרהסיה בווינה זה משפיע על יהוד חרדי בווילנא שיקפיד פחות על קדושת השבת. 

כשבחורים ואברכים מהשדרה המרכזית מתנהגים באלימות וכוחניות, נערי שולים שורפים אוטובסים. חיבים לעשות חשבון נפש ולחזור בתשובה אולי יחוס אולי ירחם, צר רגלינו מללכת ברחובתינו, מספיק לטאטא את האבק מתחת לספה.

חיבים למתג מחדש את המושג "חרדים", כמו שידענו למתג "חרדי לייט" או "חרדק", צריכים למתג את החרדים הנורמאלים כ"חרדים שפויים מקדשי ש"ש" מול "החרדים ההזויים מחללי ש"ש", לא משנה איזה כובע או שטרימיל הם לובשים, או כמה הזקן והפאות שלהם ארוכים, הם לא "החרדים" שאנחנו רוצים לגדל את ילדינו  

תפסיקו כל הזמן לעשות מחאות על המשטרה והממשלה, אנחנו! כן, אנחנו אשמים, לא משנה מה דעתו של גדול כזה או אחר בעד או נגד, כן קורונה לא קורונה, כן תתי"ם לא תתי"ם, משנה אייך אנחנו מתנהגים ומקדשים שם שמים בהליכותינו.

מספיק השנאות אנחנו מקבלים על שבת, גיוס, כשרות, רבנות, אבל שמה זה על קדושת שמו יתברך. פה בנושא בריאותי גם אם הדעות חלוקות, אנחנו משניאים את עצמינו וגורמים לחילול ה' על קדושת האקשן והאלימות.
צאו ממחננו!!!!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.