רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 בינואר 2021

מבזקים


 'ווינט': מצבו הרפואי הבעייתי של נשיא ארה"ב הנכנס ג'ו ביידן - הוא סובל מבעיות רפואיות רבות, שומנים בדם, אולקוס ואלרגיות. הוא גם סובל מדימום בשל כלי דם שנקרע במוחו. ביידן סובל גם בבעיות במעי הגס ובבעיות עור.

דוברו של הנשיא היוצא דונלד טראמפ, ג'אד דיר, אישר כי הנשיא כתב מכתב לנשיא הנבחר ג'ו ביידן והשאיר אותו בשולחן העבודה בחדר הסגלגל. הוא לא גילה את תוכנו של המכתב.

ערב השבעת הנשיא ביידן – ממחקר מקיף של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) עולה כי 52% מהישראלים חושבים שהנשיא הנבחר לא יצליח לקדם באופן משמעותי את תהליך השלום. עוד עולה כי 49% סבורים שישראל תתמודד היטב גם עם צמצום התמיכה האמריקאית בה

נשיא ארה"ב ‏ביידן בנאומו הראשון כנשיא "הוירוס שתוקע את המדינה לוקח יותר מדי חיים, יותר חיים ממה שאיבדנו במלחמת העולם השנייה. אלפי עסקים נסגרו, יש קריאה לצדק שמניעה אותנו. עכשיו עולים קולות של טרור, בזמנים כאלו אנחנו צריכים להבטיח את עתידנו".

‏רגע אחרי שאנשי טראמפ הם רשמית לשעברים: הממשל הסיני מטיל סנקציות על 28 בכירים בממשל, בהם פומפאו היועץ לביטחון לאומי אובריאן ושורה של בכירים נוספים מהממשל הקודם.

הסנטור הדמוקרטי לשעבר ג'ו ליברמן: "ביידן הוא פרו ישראלי מאוד. הסכם הגרעין היה לפני חמש שנים - איראן לא ראויה לו כעת". :

נתניהו: "הנשיא ביידן, יש בינינו ידידות אישית חמה במשך עשרות רבות של שנים. אני מצפה לעבוד איתך כדי לחזק עוד יותר את הברית בין ארצות הברית לישראל, להמשיך ולהרחיב את השלום בין ישראל לעולם הערבי ולהתמודד עם האתגרים המשותפים, בראשם האיום האיראני"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.