רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 באוגוסט 2020

מי יהיה הרבי הבא של גור?

אכן נודע הדבר....

הרבה אנשים מנסים להבין איך זה יכול להיות שכל כך הרבה אנשים מכובדים בגור תרמו סכומי עתק לנחמיה אלתר במקום לאיחוד מוסדות גור והבית מדרש.

אז הנה אני יגלה לכם; בשנים האחרונות ישראל יעקב מרגלית גילה את הסוד לגבירים של גור וסיפר להם בסודי סודות כי האדמו״ר מגור כתב צוואה שנחמיה יהיה אדמו״ר אחריו והכל כתום וחתום אצל עורך דין ידוע ומקורב לגור.

כל מי ששמע את הסוד הזה לראשונה, לא ידע אם לצחוק או לבכות. נחמיה מתאים להיות אדמור כמו שישראל יעקב מרגלית מתאים להיות אדמור. אחד הגבירים שלא הסכים לקנות את השטות הזו שאל את מרגלית, האם כשנחמיה יהיה אדמור יחלקו שיריים פיצה והיכן ישיגו כל כך הרבה פיצה לכולם. שכן ידוע שנחמיה מאוד אוהב פיצה.

מרגלית מתעקש ומשכנע שנחמיה האדמור הבא וכדאי לכם לתפוס קשרים איתו בזמן. מרגלית גם מספר לכולם שהאח הצעיר דוד (הוא בכוונה קורא לו דודי) חושב שהוא יהיה הממשיך אלא שהוא חי בדמיונות ורק נחמיה יהיה האדמור.

מרגלית כמו נחמיה חושבים שהציבור כזה טיפש וילך לאחד כמו נחמיה שלא קרא ולא שנה לא למד ואין לו טיפת יראת שמיים. הם לא מבינים שאפילו מנין לא יהיה לו. בינתיים הם עושים הרבה כסף על החשבון ומה שיהיה יהיה.

נחמיה גם הוקלט כמי שאומר לאחד העסקנים החשובים בגור שיש לריב ולזרוק מגור את ילדי הפני מנחם זצ״ל כי הם מוצלחים מאוד והם עלולים להפריע לו להשתלט בכוח הזרוע על החצר. אבל אם נחמיה היה יודע מה החברים הכי קרובים שלו מדברים מאחורי גבו, הוא היה מתחיל להבין שאפילו הם יברחו ממנו ביום פקודה. לפחות מיליונר גדול הוא יישאר.

גם אם תיווצר אופוזיציה לבן ר' דוד, ישנם עוד אחים שמאוד רוצים להיות רבי'ס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.