פעם חבר שאל אותי חבר למה אתה לא הולך לבריכה
עניתי לו שאני לא מעוניין לברך שהכל על מה שהוא בירך אשר יצר
ועדת הרבנים לעניני תקשורת מורכבת מרבי געלט ורבי כסף והרבנית פרוטקציא
לכבוד הקור הנורא בישראל ואמריקה
לרוסי אחד בתקופת סטלין היה תוכי שכל הזמן אמר "סטלין לזבל" "בוז לקומוניזם" וכאלה. יום אחד הגיעה יחידה רוסית לבדוק אם השמועה נכונה והאיש שראה אותם מהחלון זרק את התוכי למקרר. הפלוגה נכנסה והתחילה לחפש את התוכי פתאום אחד פותח את הפריזר ורואה את התוכי. האיש מת מפחד ופתאום התוכי צועק "יחי סטלין" הידד לקומוניזם" הם משבחים את האדם ויוצאים החוצה. שאל האיש את התוכי למה שינה את מנהגו והתוכי ענה לו "אחרי חצי שעה בסיביר גם אתה תגיד את זה..."
איזו 'חכמה' בג'יפ לקסוס מגיעה לפנצ'ר מאכר ואומרת לאחד החברה במוסך, שירד לה האוויר באחד הגלגלים.
הוא קולט שמדובר באחת שאין הרבה קשר בינה לבין המציאות ושואל אותה בצחוק, איזה סוג של אוויר היא רוצה?
וה'חכמה' עונה בשיא הרצינות, "איזה סוג של אוויר יש?"
הבחורציק ההוא זורם איתה, ואומר לה יש אוויר בטעמים, בטעם תות, בטעם בננה ועוד...
היא שואלת, רגע, כמה זה עולה.?
הוא עונה 800 ש"ח.
היא מוציאה 800 ש"ח במזומן ואומרת לו, תמלא לי אוויר בטעם תות.
כל המוסך נקרע מצחוק. הוא ממלא לה אוויר והיא נוסעת.
אחרי שלושה ימים מגיע איזה גבר גברי (מאפיונר רוסי כבד) בג'יפ לקסוס ושואל בקול נמוך
"מי מילא לאשתי אוויר בטעם תות בגלגל?"
אף אחד לא צוחק. אף אחד לא נושם. איש לא מעז לזוז,
אבל לאחר דקת דומיה של שתיקה מוחלטת הבחור נעמד ומודה שהוא היה זה שמילא לה את האוויר.
הגבר המאפיונר מוציא 1000 שקל מהכיס ונותן לבחור המופתע,
ואומר לו, זה בשביל כמה שצחקתי בשלושת הימים האחרונים. מזמן לא צחקתי טוב כל כך.....

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.