רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביולי 2020

מבזקים

הרדיפה נמשכת: ‏היועץ המשפטי לבג״ץ - ועדת ההיתרים צריכה לבדוק אם 270 אלף הדולר שמיליקובסקי העביר ל״ייצוגה של שרה נתניהו״ הם לא מתנה עקיפה לנתניהו.

בצלאל סמוטריץ: בעוד כשבוע וחצי אעלה בע"ה שוב את הדרישה להקמת ועדת חקירה לבדיקת ניגודי עניינים של שופטי העליון (תקנון הכנסת מחייב להמתין חודש בין הצבעה להצבעה). מקווה שהחברים מהליכוד שברחו בפעם הקודמת יגיעו הפעם.

ההרכב החדש של קבינט הקורונה: נתניהו, גנץ, אדלשטיין, ישראל כ״ץ, אמיר אוחנה, גבי אשכנזי, יזהר שי, אבי ניסנקורן, עמיר פרץ ואריה דרעי. שר השיכון ליצמן הצביע נגד לאחר שלא נכלל ברשימה. גם שר החינוך גלנט נפלט מהרשימה. (טל שניידר).

המשבר בקואליציה: השר המקשר בין הממשלה לכנסת דודי אמסלם הודיע לשר המשפטים אבי ניסנקורן כי לאור הצבעת 'כחול לבן' בניגוד לעמדת הקואליציה, אין בכוונתו להעביר חוקים שבוע הבא בועדת שרים לחקיקה למעט דברים דחופים הקשורים לקורונה:

בכיר במשרד הבריאות ל'קו החרדי' על מתווה חדש שפורסם ב'קול חי' לאלול: "רעיון הדבקת הצעירים נפוץ בעולם אך הוא עם סיכונים. מתוך עשרות אלפי בני ישיבות שיידבקו, אחוז מסויים יאושפז עם חשש לנזק רפואי ארוך טווח. ואחוז מסויים, אם כי קטן מאוד, צפוי למות לפי התקדימים בעולם. כמו כן ישנו חשש לגבי היכולת של בחורי הישיבות להישמר בבידוד מוחלט בלי לגרום להדבקת אחרים חלילה".

הדבקה בישיבת ארחות תורה: בישיבה נדבקו עשרות בחורים ומאות בחורים נכנסו לבידוד. כמו כן הגאון רבי אהרן אוסטרן מרבני הישיבה ורב בית הכנסת צא"י ברמת אהרן, נדבק בנגיף. (הקו החרדי).

המוקד: שיעור ג' בישיבת נתיבות החכמה וולפסון בשכונת בית וגן בירושלים נכנסו לבידוד בעקבות בחור שקיבל תשובה חיובית ובחור נוסף עם תסמינים.

המוקד: בעקבות מלמד ותלמיד בת"ת באר יהושע בבני ברק שנמצאו חיוביים ביום שישי. ת"ת באר יהושע שלח את תלמידי כיתות ח' ואת כיתות המכינה לבתיהם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.