רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביולי 2020

מבזקים


אברהם בנימין זילברברג קיבל תשובה חיובית
היה אמור לחתן בת בשבוע הבא. החתונה נדחתה

בן 28 מבני ברק נעצר בחשד שניסה לפרוץ אתמול לסניף בנק בטבריה:

חרדים מבריחים סמים - איציק אוחנה: 12 ישראלים - כולם מבתים חרדיים, נעצרו מתחילת החודש בלונדון, לאחר שניסו להכניס אל המדינה, מזוודות עם עשרות ק"ג של צמח הגת. הצמח מוגדר בבריטניה כסם לא חוקי.

פוניבז: בחור מהישיבה קיבל תשובה חיובית לקורונה. עשרות בחורים מפנימיית בית פיק יכנסו לבידוד.

חוקר החברה החרדית פרופ’ בנימין בראון ל’מקור ראשון’: “האדמו"ר מקרלין־סטולין החמיר יותר ממשרד הבריאות. הורה מיד לסגור את בתי הכנסת ואסר על קיום שמחות. מדובר באדמו"ר שהוא מנהיג סמכותי, אחד המאפיינים המובהקים שלו הוא ההתעלמות מ'מה יגידו'. הוא בוחן מה טוב לחסידים שלו ופועל בהתאם, גם אם לאחרים זה נראה מודרני או ציוני מדי”

בימים אלו עותר יוסי פטרוב בבית המשפט העליון ומבקש לשמר את מבנה ישיבת "מעלות התורה" כ"מוקד עליה לרגל" לזכרו של הרב אוירבך, וטוען כי הדבר מקובל מאוד כמו ביתו של הרב קוק, ביתו של הרבי מחב"ד בברוקלין והצריף של בן גוריון בנגב.

בעקבות כך מנהל הישיבה הרב ויסלובסקי במכתב נוקב מאשים את יוסי פטרוב בנסיון להעליל על הרב יוסף רייכמן - הבעלים של מבנה הישיבה - עבירות מס, לאחר שהפסיד בתביעות הקודמות נגד פינוי המבנה. הרב ויסלובסקי מצטט את פטרוב שאמר: "אני לא ירגע עד שאראה את ויסלובסקי ורייכמן יושבים בכלא" (הקו החרדי).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.