רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 ביולי 2020

מבזקים

אברהם בלוך: הפרקליטות מבקשת להוסיף שני אישומים העוסקים בעבירות מס והלבנת הון לכתב האישום נגד הר' ברלנד. העלמת הכנסות בהיקף של 138 מיליון שקלים, והלבנת הון בהיקף של 54 מיליון .

יום ליום חושף: בשל הוראות משרד הבריאות, נפטרי הקורונה אינם זוכים לטהרה פנימית כנדרש ומשפחתם נאלצת להסתפק בשטיפת הנפטר באופן חיצוני בלבד. כידוע בקרב הציבור החרד לדבר השם מקפידים על טהרה פנימית.

חשיפת יום ליום: במשרד הבריאות מסרו בתגובה כי "נוהל משרד הבריאות לטיפול בנפטרי קורונה נוסח תוך איזון הצורך להגן על בריאותם של כל הבאים במגע עם גופה של נפטר חשוד או מאובחן כחולה קורונה מחד, והרצון לשמור על כבוד המת ועל מסורות ומנהגים דתיים מאידך"

עוד מתגובת משרד הבריאות לחשיפת יום ליום: "נשקלת האפשרות להסיר את המגבלה על טהרה פנימית אך טרם התקבלה החלטה סופית בסוגיה זו".

סגן השר מאיר פרוש במליאת הכנסת: "יש גירעון במשרד החינוך של כארבע מיליארד שקל ותוכניות רבות נסגרות בלית ברירה. כך גם תקציב הישיבות נמצא כעת בחוסר גדול. בואו נעזוב את הוויכוח בין נתניהו וגנץ ונאשר תקציב, נתווכח אחרי זה"..

במהדורת החדשות של כאן 11 הוצגו המענקים כ"דרעי קיבל מאות מיליונים" ו"גפני קיבל מאות מליונים" ח"כ קרעי בתגובה: ‏לא יאומן. בושה וחרפה. דרעי קיבל? גפני קיבל? כמה מנותקים אפשר להיות? כואב לכם על סלי מזון? ביקורת כזו ממי שממומן על ידי הציבור בקרוב למיליארד שקל בשנה?.

לא להאמין - תושב ת"א שנעצר היום בבני ברק בעת שרכב על אופניים חשמליים שגנב דקות קודם לכן ברמת גן, שוחרר תוך דקות למרות עברו הפלילי. מייד בצאתו מתחנת המשטרה ניגש למסעדה סמוכה, התפרץ למטבח וגנב שוב - אופניים חשמליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.