רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 ביולי 2020

מבזקים


ועדת הכלכלה תקיים בשבוע הבא דיון בנושא חסימת מס' טלפון מצילי חיים בקווים כשרים ע"י ועדת הרבנים לענייני תקשורת. יוזמי הועדה, הח"כים סובה ופרידמן: "יש לבחון התנהלות שעפ"י התלונות הרבות פוגעת בצרכנים ובמפעילי מוקדי חירום".

הכותל המערבי ערוך ומוכן: כסאות מיוחדים לתשעה באב במרחק כמה מטרים בין כיסא לכיסא - צילום הקרן למורשת הכותל.

יקי אדמקר: ליצמן הבהיר לראש הממשלה בנימין נתניהו כי המפלגה לא תסכים ללכת לבחירות לפני שיאושר תקציב המדינה. "זה לא אפשרי מבחינתנו".

בשיחה שהתקיימה השבוע בין השר יעקב ליצמן, מיהדות התורה, לשר בכיר בכחול לבן, הזהיר ליצמן שבמפלגתו ילכו לבחירות אם נושא התקציב לא ייפתר בהקדם: "תקשיב טוב, אם המשחק הזה איתכם יימשך ואנחנו נמשיך לסבול, פשוט נלך לבחירות" אמר. כך דווח ב'כאן'.

סגן השר אורי מקלב חושף אצל מימרן בקול חי: שוחחתי אמש עם שר הבריאות, החתונות יהיו באופן מצומם בשטח הפתוח ועם עשרים איש בלבד, האירועים היו מחוללי הדבקה בציבור. משרד הבריאות לבינתיים לא קיבל את עמדתנו להחרגת ט' באב מההגבלות בביה"כ, מאוד קשה ביום צום להתפלל ולומר קינות בחוץ שעות רבות

שר הבריאות יולי אדלשטיין: ״גם אני אגיע הערב לבית הכנסת, לשבת בחוץ, עם עוד 19 מתפללים נוספים. זה לא פשוט בחום הזה אבל אלו ההגבלות. נתוני התחלואה לא מאפשרים לנו לעשות משהו אחר. אני מבקש מכם הבנה״.

מפגינים על הזכות להתפלל.   לאחר הודעת הקרן למורשת הכותל על אופציה לתפילה של עד 1000 איש הערב בכותל. גורמים בציבור החרדי קוראים לבוא הערב לכותל המערבי להפגנה בסגנון בלפור, ולקרוא את מגילת איכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.