רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 בפברואר 2019

סכנה של ממש לשלטון הימין גם אני השתכנעתי כי הפעם חייבים להצביע לנתניהו ‎

בס"ד
לכבוד ר' חיים שאולזון

ראיתי בשבועיים האחרונים את סדרת המאמרים להצביע נתניהו והסכנה הגדולה אם לא יקבל 40 מנדטים וחשבתי לעצמי שוב תעמולה זולה. אבל שוב אני מצדיע לך, כאשר הגיע המפץ של גנץ התברר שצדקת בכל מילה והסכנה לשלטון הימין חרדים היא מוחשית ביותר!!! 
גורמים אפלים מאחורי הקלעים מציגים מצגי שווא כמו שהיה ב-92 נגד שמיר והפיצולים הביאו את אוסלו. כעת יש מי שעובד על אותה מתכונת בסיוע קרנות מכל העולם ומשטר האייתולות באיראן להוריד את נתניהו בכל מחיר.

סיפר לי השבוע חבר נאמן ביותר  שיש לו דוד במוסד, שסיפר לו על מידע חמור ביותר שמנהיגי איראן קבלו החלטה אסטרטגית להביא להפלת נתניהו בכל מקרה וישקיעו מאות מיליונים ברשתות החברתיות ועוד כספים לעמותות שונות ומשונות כדי לבצע גוש חוסם לנתניהו. בקיצור ההצגה המבויימת של הבובה גנץ הייתה רק התפתח לחיסול שלטון הימין הפעם הם מותחכמים מאד ולמדו מהטעויות של המחנה הציוני. את ההצגה הפעם מובילים קמפיינים מכל העולם בהשקעות עתק בסכומים דמיוניים מה שאתם לא מבינים בכלל.

אני הפעם מצביע נתניהו, בגלל שאני אדם חרדי כי מפלגה חרדית אינה פירושה להציע יהדות התורה ולאחר מכן לקבל את הרפורמים מהצד השני. הפעם חייבים שנתניהו יקבל את מירב הקולות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.