רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בספטמבר 2018

חסידי ר' מנדלי קוראים למלחמה נגד מינויו של ולצר למזכיר מועצת

מאת ויזניצער

אמש בשעות הערב המוקדמות כינס משב"ק האדמו"ר ממרכז חסידי ויזניץ הגאון הרב יוקיל ווייס, את כל ראשי החבורות של ויזניץ לאסיפת חרום מיוחדת.
באסיפה ביטא הרב וייס בכאב עצור אודות הפגיעה הנוראה שנעשתה, כאשר מינו את יעקב ולצר לכהן בתור מזכיר המועצת, מינוי אשר נוצר אך ורק ע"מ לפגוע באדמו"ר.

וכה סיפר הרב וייס: השבוע ביום אחד קיבל הרב משה לבין הגבאי, טלפון, מהעבר השני על הקו היה יעקב ולצר, והוא מבקש מהרב משה לבין כי יסדר לו זמן מיוחד אשר בו הוא יוכל להגיע לאדמו"ר ע"מ לקבל את ברכת הדרך לרגל התפקיד החדש שקיבל, ולצר אף הסביר שהוא עושה סבב ביקורים אצל כל חברי המועצת ע"מ לקבל ברכתם.

הרב משה לבין ענה לו שהוא יחזיר לו תשובה, ביום למחרת מתקשר הרב לבין ליעקב ולצר, ואומר לו בזה הלשון " כל זמן שאתה תהיה מזכיר המועצת לא תזכה לפגוש את הרבי" וניתק לו את הטלפון.
לאחמ"כ טילפן הרב לבין לר' בנציון שטנגר וגם באזנו חזר לו על הדברים.
ממשיך הרב וייס, ברחוב מסתובבת שמועות, שכאילו שאלו את הרבי על דבר המינוי והוא הסכים לכך, לא דובים ולא יער זעק הרב וייס, נעשה כאן פגיעה ברבי, ועל כל העולם כולו  לידע זאת באופן הברור ביותר. וסיים את הישיבה.

כמובן שהאדרנלין החלה לזרום בעורקי החסידים, המשוועים למחות ולנקום על כבוד רבם, וכל פעולה יהיה אשר יהיה, כשרה בעיניהם,
והבטיחו עם אש בעיניים בישיבות החירום שנערכו לאחמ"כ בכל ריכוזי החסידים שיעקב ולצר לא ידרוך בשערי המועצת, ועדיף לו שיתפטר לאלתר ויעשה זאת מרצונו הטוב..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.