רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

דרוש מממן לקמפיין "מושחת, דורש דירה"

כבר מזמן הפך הנושא הכאוב הזה לטרגדיה מספר אחת של הציבור החרדי. מאז ומעולם היו עשירים ובעלי ממון ששילמו נדוניה מכובדת על חתנים עילויים, אבל מה שקורה בשנים האחרונות הוא שעבור כל "זוג מכנסיים" צריך לשלם הון עתק. והאבסורד הגדול עוד יותר שאותם בחורים שקיבלו דירות כדי שיוכלו לשבת וללמוד צריכים אחרי 20 שנה לשלם סכום אסטרונומי לחתן את ילדיהם כך שאינם יכולים לשבת וללמוד ואף קורסים בריאותית. אז מה הועילו חכמים בתקנתם?

בנוסף, היום כבר כמעט לא ניתן למצא בחורים בעלי שיעור קומה שמצדיקים את ההקרבה הזו. קח כל בחור כמעט בכל ישיבה ונסה לראות אם הוא יודע את שמותם של מסכתות הש"ס בעל פה.... גם את זה הם אינם יודעים. שלא לדבר על רמתם הרוחנית שירדה פלאים. מניין החוצפה וגסות הרוח הזו לדרוש מחירים אסטרונומיים שכאלו? האם זו התוצאה של עמל ולימוד התורה שהיו אמורים לעדן את האדם ולהפוך אותו לבעל מידות טובות? להיכן נעלמה פתאום מידת הביטחון וההסתפקות במועט והרחמנות כלפי הורי אשתך? האם זה מה שמגיע להם אחרי שהם טרחו ועמלו לגדל את אשתך?

הגיע הזמן לקמפיין אגרסיבי בכל המדיה החרדית וברחובות הערים שיהפוך כל בחור הדורש סכומים שכאלו למבוזה ומוקצה מחמת מיאוס. שיורי את המסיכה מעל פניהם המצטדקות של אותם בחורים העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס.

"מושחת - דורש דירה" !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.