רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

שכנים בבני ברק נאבקים בישיבת מודזיץ



בס"ד         חודש כסלו תשע"ח

לכבוד הנהלת ישיבת "תפארת ישראל" מודז'יץ
רח' שמעון הצדיק 15
בני ברק יצ"ו
השלו' והברכה.
באנו בזה בבקשה בנושא שמפריע לנו.ואף גם שזה זמן רב שאנו מונעים מלפנות בענין זה בתקוה שהיתה שענינים יסתדרו ויחלפו עם זאת ההכרח לא יגונה ואנו נאלצים לפנות אליכם בענין זה.
לאחרונה רבו ההפרעות לצערינו מצד חלק מתלמידי הישיבה באופן שהפך להיות מטריד באופן יומיומי ומשמעותי עד כדי שגורם לירידה של ממש באיכות המגורים הסביבתית תוך כדי השפעה על שווי עלות הדיור.
יש הרעשות קולניות כמובן שלא בסדר הלימוד מדובר כאן אלא מצד חדרי המגורים והמדרגות  בעיקר בעורף הבנין וגם בצדדים ואף בשעות מאוחרות בלילה.
והאחרון הכביד שקבוצה משועממת של בחורים סחבו גרוטאות שהועמדו להשלכה וסידרו להם כעין בית מרזח באחורי הבנין שם צועקים בקולניות כל היום ללא גוזמה ואף בלילות.מעשנים סיגריות ונרגילות ומלכלכים את הסביבה.הדבר מאוד מפריע לדיירים שמסביב.אנשים ומשפחות מתגוררים ועובדים בבנינים שמסביב וזה מטריד את מנוחתם.
אנו לא נסבול את הרעת התנאים הזו ואנו מצפים מהנהלת והשגחת הישיבה לטפל בכך באופן מיידי.באם לא נאלץ לפעול בדרכים נוספות ואף ביכולתינו לפרסם זאת בכל אתר ואתר.זו לא חוכמה לפרסם בכל אתר ואתר רק ביקורי רבנים בחזית הבנין.ונפעל גם בדרכים נוספות ובלתי נעימות.

בתקוה להבנה
ועד הפעולה
מבניני שמעון הצדיק 17.רבי חייא 18 ורבי חייא 16 ורבי חייא 14

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.