רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

הפריץ היהודי העלה את המחירים בזיטומיר והגויים מקללים את היהודים

מאת תייר יהודי

אני מזועזע - נחתתי אמש באוקרינה ונסעתי עם נהג שאני בד"כ מזמין (מזיטומיר) לקחת אותי לברדיצוב לציון הרה"ק ליום ההילולא ושמעתי ממנו התבטאויות שהיו שומעים לפני השואה שהיהודים מתעשרים על חשבונינו אנחנו עובדים כמו חמורים והם מוצצים לנו את הכסף ולשאלתי מה קרה השנה ששינית את דעתך על היהודים ולהפתעתי ענה לי בכנות שהגיע פריץ חדש לעיר ושמו אברהם שהוא ממש מוצץ את דמינו הוא לוקח מאיתנו 50% דמי תיווך ואנו כמעט לא מרויחים. והוסיף שלפניו היה אחד מנדל שלקח 10% שזה סביר אבל כעת.... והוסיף שכל בעלי המלאכה בעיר נחנקים ממנו וחשבתי בלבי אולי התסיסה הזאת שיש בעיר זיטומיר  גרם למקרה של הרב דייטש לתשומת לב השלוחים בזיטומיר. אנא תעצרו את זה בזמן לפני שיהיה מאוחר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.