רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

יצא המרצע מהשק: בית דין רבני חב"ד לא הרשה שישלל המעמד תורתו אומנותו מהיוצאים לקבוצה וקבע שחובה לפני ההליכה לצבא חייבים ללמוד שנה בכולל לאחר החתונה

מאת חב"דניק

כל סיפורי הבלין מתנפצים מסמך של הבית דין מוכיח הבלין הוא שקרן!!!

דרמה של ממש מה שמוכיח את השקרים של הבלין ווילשנסקי המדרדרים את חב"ד לשאול תחתית בשביל בצע כסף.

הם צועקים כעת ומנסים לזרות חול בציבור שכאילו הסכם להפסקת מעמד תורתו אומנתו היה מקובל על הרב אשכנזי והרב כץ ע"ה. כעת מתברר כי במכתב שבית דין רבני חב"ד כתב בי"ב אדר תשע"ד  הם נתנו שלשה לאוין ברורים שבלעדיהם אי אפשר להגיע לשום הסכם. שלא ישלל המעמד תורתו אומנותו מהתמימים, שיוכלו להתחתן ולהיות בכולל לפחות שנה אחת, שלא ישלל שירות אזרחי לאברכים ויתנו לעשרים אחוז להיות מתמידים ולהשאר בכוללים.

ושימו לב מכל הקוים הללו נסוג הבלין ווילשנסקי והביאו ההסכם מוות לתמימים נגד הוראותיו הקדושות של הרבי, ולא רק שהרסו את חב"ד הם הרסו את המרקם העדין של כלל ישיבות חב"ד.

וכעת הם מנסים לשקר ולומר שזה ההסכם שהיה מקובל.

את המכתב קבלנו מאחד מחברי הבית דין של חב"ד האומר שהמהלך שהוביל הבלין עם המשחית הידוע מצפת יוסף וילשנסקי זה יותר גרוע ממה שעשו המשכילים והרפורמים גם יחד ליהדות החרדית.

הם חשבו שאף אחד לא ימצא את המכתב עליו הם עצמם חתמו וכמו תמיד הם מאכילים את עדת השוטים של חב"ד בסיפורי לוקשן  ועל גבם על התמימים (תרתי משמע) חבורת פושעים עושים כסף. וממיטים אסון

מעניין מה כעת יסבירו האדונים הבלין ווילישנסקי אדריכלי ההסכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.