רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 בספטמבר 2016

ידיעות נחוצות ואזהרה לכהנים באומן:



א. בדרככם אל הציון הקדוש, יש להשגיח היטב שלא לסטות מ'דרך הכהנים' המסומן, ואף להשמר מאוד שלא להוציא יד ורגל החוצה, שהוא באיסור החמור של טומאת מת (התקווה היא, לקבל את אישור השלטונות לבניית גדר גבוהה לאורך כל השביל, וגם אז יש להשגיח לבל להוציא את הידיים מחוץ לגדר).

ב. הדרך מחניית האוטובוסים בכביש התשליך לפושקינה. כרגע עדיין לא נמצא פתרון לעליית כהנים דרך רחוב בילינסקי, ועל הכהנים לעלות אך ורק דרך רחוב פושקינה (תחילת הרחוב מול אוהלי 'קרית הלינה' של הנגיד הרב זינגר).

ג. אף במהלך העליה דרך רחוב פושקינה, יש לכהנים להזהר היטב להצמד לצד ימין של הכביש (צד הקלויז), עקב חשש טומאת מת לכל אורך צד שמאל של הכביש.

ד. כדאי לברר אצל סוכני הנסיעות, ונהגי ההסעות המובילים לאומאן, בדבר האפשרות להגיע לרחוב פושקינה מהצד השני (היכן שממוקמים אוהלי הכנסת אורחים של הנגיד שיינר), ולא בחניה הרגילה של האוטובוסים על יד רחוב בילינסקי. ובכך לצאת ידי כל הספקות.

ובשכר הזהירות בקיום המצוה הקדושה הזאת, והמסירות לעלות בטהרה להסתופף בצל רביה"ק זיע"א בימי ראש השנה הק' כציוויו הקדוש, נזכה להכתב ולהחתם בספרן של צדיקים אמיתיים, לאלתר לחיים טובים ארוכים ולשלום.

לגרליה כנסו כאן






























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.