רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

ווארטים


״אל תאפשר לייאוש לגבור על הלב שלך, תייאש את הייאוש עם הלב שלך, אז בואו נשים על ליבנו את התקווה והשמחה, שיתנו לנו את הכוח להתמודד מול כל ייאוש ואכזבה.״

״ישנם אנשים המביטים על חצי הכוס הריקה, וישנם כאלה שמתבוננים על חצי הכוס המלאה, אני למדתי... לברך ולהודות על עצם קיומה של הכוס, הכל בחיים תלוי בנקודת המבט, בכל מצב אפשר לראות את הקושי או את ההזדמנות.״

יהודי אחד בא אל הרב ומבקש להתייעץ:
"רבי, התאהבתי בבחורה צעירה ואיני יודע מה לעשות!"
הרב: "מה הבעיה? תתחתן איתה".
היהודי: "אבל אני נשוי עם ילדים".
הרב: "אז שכח מהבחורה הצעירה".
היהודי: "לא יכול, אני מאוהב חזק!"
הרב: "אז תן לאשתך גט ושא את השניה".
היהודי: "אבל אני אוהב גם את אשתי!"
הרב: "אתה יודע מה הכי טוב? תתנצר!"
היהודי: "להתנצר? למה לי להתנצר?!"
הרב: "כי אז לפחות תבלבל את המוח לכומר ולא לי!!!"

אחד שאל אותי מה היא ההשכלה שלך ? עניתי לו שיש לי השכלה ים תיכונית .הוא שאל אותי מה זה השכלה ים תיכונית ?עניתי לו כשכולם היו בתיכון אני הייתי בים

תימני ניכנס לחנות בשמים ורוצה לקנות בושם ליום ההולדת של אשתו.אומרת לו המוכרת זה עולה 399 שקל והשני חינם אמר התמני בסדר אני יקח את השני

נהג מונית אמר לי פעם: אני מאוד אוהב את העבודה שלי.. אף אחד לא אומר לי מתי לקום ומתי להפסיק. אם אני רוצה לאכול צהריים מוקדם אני יכול. ואם אני רוצה לאכול מאוחר זה גם אפשרות. פשוט אני הבוס לעצמי ואף אחד לא אומר לי מה לעשות...
אמרתי לו: פנה  פנה פה ימינה..

מרוקאי הולך ברחוב. רואה אשכנזי נותן לו סטירה.האשכנזי: מה עשיתי..? המרוקאי בתגובה  ואוואו אם היית עושה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.