רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

מבזקים

בפרויקט של 'ידיעות' על הח"כים המאושרים שילוו מחר את הנכדים לכיתה א' - השר אריה דרעי שיכניס את נכדיו הדס ונעם.
בנו של פואד שנשאר בחו"ל ל'ערוץ 2': "אני אומר בוודאות עם הרבה כעס. אני משוכנע שהם קברו את אבא שלי. הם עשו אותו חולה. במשטרה אמרו לי בפירוש: ברגע שאתה נכנס למדינה, נמרר לך את החיים".
'הסקופים': הידרדרות במצבו הרפואי של בן האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט המשמש כרב ביהמ"ד בבית שמש. שמו לתפילה: רבי נפתלי יצחק הירצקא בן פרומט. מצבו קריטי.
'ידיעות': יממה לתחילת שנת הלימודים - נתונים של מחקר 'הכנסת' מגלים: הוצאות חינוך לילד אחד מגיל 3 עד בר מצווה: 200.000 ש"ח. עיקר ההוצאות: תשלומים למוסד, צהרונים ושיעורים פרטיים.
מצוקת הדיור החריפה בארה"ב. ישראל כהן ב'כיכר': האד' מסאטמר הכריז על בניית שכונה חדשה של 2,000 יחידות דיור בפאתי קריית יואל שיוקמו בתוך שנה וחצי. את השטח רכש הנגיד עקיבא קליין ב- 100 מיליון דולר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.