רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 ביולי 2016

הסרט על הרב אלישיב הוא לא על הרב אלישיב

מאת: מתחזק/פעם חילוני

שלום הרב חיים שאולזון שליט"א ולכל ציבור הקוראים, אחיי ורעיי בני היהדות הנאמנה, ברכת ה' עליכם תחיו לאורך ימים ושנים טובות!

לפני מס' ימים נקלעתי לביתו של חבר חילוני שבביתו יש טמבלויזיה וראיתי את הפרומו של הסרט על מרן הרב אלישיב זצ"ל שאמור להיות משודר בעריץ (עריץ) הראשון. אני שגדלתי בבית חילוני ושחייתי את רוב שנותיי כחילוני - עליי אי אפשר לעבוד! 

הסרט הזה הוא לא על הרב אלישיב אלא - כמו כל הסרטים על חרדים שמשודרים בעריצים החילוניים - נועד להציג את החרדים באור שלילי. הסרט הזה נעשה ע"י קרוב משפחתו של הרב אלישיב שחזר בשאלה/בתאווה. זה לא סרט על חרדים שעושה חרדי אלא מי שמתנגד בהשקפת עולמו לחרדים.

וכל תכלית הסרט היא עבור קטע מסויים בו אותו חוזר בשאלה/בתאווה שואל את נכדו של הרב אלישיב שאלות שנועדו להציג את החרדים באור לא טוב, הוא שואל את נכדו מה הוא חושב עליו והאם הוא מרחם עליו. למעשה הוא רוצה להציג את דעתם של החרדים על החילונים, שזו דעה שהחילונים לא אוהבים לשמוע כי אף אחד לא אוהב לשמוע את האמת על עצמו כי היא רעה.

אותו חוזר בשאלה/תאווה אמר לנכדו של הרב אלישיב שלפחות הוא חי את הרגע, ומה החידוש בזה? גם בהמה חיה את הרגע, גם הנאצים, להבדיל, חיו את הרגע. 

אל תתפתו! כל הסרטים והסדרות על החרדים שמשודרים בעריצים החילוניים נועדו להציג אותנו באור שלילי. הכל בא מהצד של הס"מ, בדיוק כפי שהמטרה של הס"מ היא לא להציג לכם חדשות בשעה 20:00 אלא כדי שתתגרו ותתפתו ע"י הנשים שמגישות את מהדורת החדשות ושלבושות בפריצות ובשיער פרוע. אין פה אקטואליה אלא פריצות ופורנוגרפיה. ככה עובד הס"מ. אני שהייתי נתון להשפעתו במשך לא מעט שנים מזהה את דרכי הפעולה שלו.

לפני כמה חודשים ראיתי באתר החדשות ה"חרדי" קוקר כתבה ששודרה בערוץ 2 על מה שגילתה כתבת ערוץ 2 בבוידעם שלה. היא גילתה מסמכים ששייכים לבעל הדירה הקודם שלה - יחיאל קדישאי שהיה המשב"ק של מנחם בגין. הס"מ רצה להטעות אותנו ושנחשוב שהכתבה היתה על זה אבל כל התכלית של הכתבה היתה לצלם את הכתבת יורדת מהסולם מהבוידעם כשהיא לובשת ג'ינס צמוד ולהגביר את הפריצות, הניאוף, הזימה ופגם הברית של הגברים שצפו ב"כתבה".

אני לא מתכוון לצפות בסרט הזה וממליץ גם לכם לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.