רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 ביוני 2016

מלכה לייפער הנואפת מאוסטרליה שוחררה ממעצר בית בישראל והנפגעות החרדיות זועקות ותובעות את מיצוי הדין עימה

בוקר טוב ושבוע טוב לכבוד הרה"ג כקש"ת מרים קרנו של ציבור רבי שאולזון שליט"א

אולי זה מתאים להשבוע, אחרי מצעד הגאווה של הנואפים והנואפות בתל אביב.

כאחד שמרים את הכפפה של נושא הנואפים והסוטים של הציבור החרדי בארץ ובעולם, ובאמת יש הד לדברים וזה עושה רושם חזק על הציבור, שאלה לי אליך, למה אתה לא מתייחס לסיפורה של הנואפת מלכה לייפער?
כידוע, היא הגיעה לאוסטרליה מארץ ישראל להיות מנהלת של בי"ס עדת ישראל. תפסו אותה שוכבת, נוגעת, משפשפת ועושים מעשים מחרידים בבנות חסידיות, והכל בחסות הכובע הגדול מעל הפאה, גרביים עבות וכו' וגו', כמו כל הרבי'שע בולשיט... ואחת כזאת ניצלה את תמימותם של הבנות ואת מראה ה(כאילו) חסידי ויראת שמים.
הבי"ס שמה, אחרי שנודע  הסיפור שלה, ששכבה עם עשרות בנות, וחלק מהם התקלקלו מדרך היהדות ועוד כמה לא יכלו להתחתן נורמלי כי הפכה אותם ללסביות. (לא יודע איך, אבל ללייפער בעצמה יש איזה עשר ילדים...) 
ולפני שמונה שנים כשתפסו אותה, והיו כאלו שתבעו אותה לבית משפט, הקהילה הטיסו אותה ואת כל משפחתה באותו יום חזרה לארץ. מיד התחיל משפט ארוך להסגיר אותה לאוסטרליה שהיא תשב על מעשיה, כפי שכל אחד מבין שצריך לעשות בנואפת-לסבית, שהרסה בנות בישראל, על לא-עוול בכפם.
לא רק שלא עשו לה כלום בארץ, עוד היא היתה מורה של בנות ספרדיות בבי"ס בעמנואל. כנראה שמחוסר ברירה, היא גם נמשכת לגופות שחורות ולא רק בלונדיונות...
משך כל השנים, ניסו הרשויות באוסטרליה להחזיר אותה, אך ללא הצלחה. היא היתה תקופה במעצר בית בארץ, אבל בשבוע שעבר הגיע לשיא, כאשר שיחררו אותה בארץ אפי' ממעצר בית. כלום. 
וזה יעלה להם ביוקר. הקהילה באוסטרליה, וכן הרשויות המשפטיות מאוד מאוד כועסים על מערכת המשפט בארץ, ועוד ייצא שהיא תצטרך לחזור לשמה ותשב הרבה שנים (אמן!). אם היה למישהו שכל (והרי אין להם. עסוקים כל היום רק ב***) היו מעדיפים שהיא תשב בארץ שנה-שנתיים ובזה יצאו ידי חובה. אבל לשחרר אותה לגמרי רק יחזור אליהם כבומרנג

אחד ממשפחת הנפגעים מאוסטרליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.