רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 ביוני 2016

נתי גרוסמן הבטיח אחרי זריקתו מיתד: אני ירסק את הציבור הליטאי ודגל התורה תחדל מלפעול

מאת בני ברקי

לאחרי זריקתו מיתד והבין שאין דרך חזרה, נשבע נתי גרוסמן שהוא יהרוס את הציבור הליטאי ויחסל את דגל התורה, אז הוא אמר, בתוך חמש שנים הם לא יהיו קיימים אני בניתי אותם ואני יהרוס אותם. אגב אותו סוג איום הוא שיגר לרב אלישיב.

ומי שרוצה לדעת מה המקור לכל הפרשיות נגד הציבור החרדי ובפרט הליטאי, יש לזה מקור אחד ומיוחד נתי גרוסמן שיצר הנקמה בוערת בו עד להשחית. וכשנתי מבטיח הוא גם מקיים. זה שזה לא הולך לו ופרצופו וטביעות אצבעותיו נחשפות פעם אחר פעם לא משנה, אבל יצר הנקמה בוער בו. נתי לא השלים עד לרגע זה שמאות אלפים יודעים שהוא בוגד נואף הרים את ידו נגד גדולי הדור והוא מוקצה מחמת מיאוס שדינו כפי שפסקו עליו גדולי הדור רודף ויותר גרוע מכך.

נתי גרוסמן לא יכול להכיל שהוא זה שהכתיר מרנים שהוא זה בכבודו ובעצמו היה קובע לכל רב איזה תואר בדיוק הוא יקבל ועל פיו 30 שנה הלך עדר שלם, הוא למעשה הוקע מחוץ למחנה על ידי גדולי הדור בכבודם ובעצמם, לא על ידי עסקנים ולא בגלל מלחמות שליטה. פשוט גדול הדור ענק הדורות איש האלוקים מרן הגראי"ל, החליט לזרוק את הנבל המרושע הזה שהחריב דור שלם והרס את היהדות החרדית הכל בגלל אגו וגאווה. וכמובן הכל היה תחת המטרייה של הרב שך והרי נתי גרוסמן כבר קבע שהוא הוא הידא אריכתא של הרב שך ורק הוא היורד לשרשם של דברים...

נתי גרוסמן על כל השטיקים וטריקים משלמים מחיר כבד והתשלום יגיע ובגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.