רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 ביוני 2016

בלשכות הרבנים הראשיים היו עסוקים במבצע חתונה

מאת איש הרבנות הראשית

בשבועות האחרונים עסקו במרץ רב בשתי הלשכות של הרבנים הראשיים לישראל בנסיונות לסדר להם לערוך חופה וקידושין אצל המפורסמים. לאחר שראו שנכשלו ורבנים אחרים התכבדו לעשות זאת. נמלט לצרפת הראשון לציון והרב הראשי לישראל יצחק יוסף כנראה אמר לעצמו כבר עדיף ללכת להתרים למוסדות כך הם קוראים לנסיעות "העבודה". בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו יטוס לחו"ל לקראת סוף השבוע.
בלשכתו של הראשון לציון ערבו את שר הפנים אריה דרעי על מנת שזה יפנה למפורסמים אם הם רוצים את הראשון לציון והרב הראשי לישראל יצחק יוסף כמי שיערוך להם חופה אבל זה לא הלך כל מי שקצת מכיר אומר הוא בכלל לא דומה לאבא שלו, ושהוא מספר בדיחה רק הוא צוחק וכדי לא להעליב אותו המאזינים צוחקים אבל הוא בכלל לא מצחיק בעוד שהגאון מרן אור עולם הראשון לציון והרב הראשי לירושלים הרב שלמה משה עמאר שליט"א יש לו חן מיוחד אבל אותם מכובדים לא מעונינים באף אחד מהם.
בחודש האחרון כל עובדי הלשכה ללא יוצא מהכלל נרתמו לעזור לבוס בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו לארגן לו שלושה חתונות שיהיו מאוד מתוקשרות. והם פנו לכל המי ומי בפוליטיקה הישראלית שיעזור לסייע לבעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו להביא בברית הנישואין את המיוחסים הבאים.
אין ספק שאם יראו את דודי לאו מחתן את הבן של ח"כ נאוה בוקר (ליכוד) זה יביא הזמנות נוספות בתשלום. לדעתו הוא עורך טקס חופה מאוד יפה אתם צריכים לשמוע את עובדי הלשכה איך הם מנסים לשכנע לקחת אותו.
גם אצל יאיר לפיד הם התחילו לגשש ואף הזכירו לו את אותה פגישה לילית סודית שסיכמו שלא תדלוף והלשכה של דודי היתה חייבת לספר לחברה כדי שיחשבו שהוא עושה משהו. ואז כולם אמרו זה מה שהוא עושה בלילה אבל מה הוא עושה ביום?
והחופה שעליה הוא הפעיל את כל כובד משקלו ומשקל חמתו הרב הראשי לישראל בפועל הרבנית הדסה רלב"ג היא החופה של יולי (יואל) אדלשטיין ובח"ל אירינה נבזלין.
אירנה יש לציין (לפי כתבה בגליון יום העצמאות של ידיעות אחרונות) פתחה את מוזיאון בית התפוצות בפני קהלים שלטעמה הם יהודים ויש שם אגף לרפורמים וקונסרבטיבים ניתן לראות תמונות של בתי כנסת משפחתים וכן תמונות של נשים מניחות תפילין אבל כל זה לא מנע מדודי לאו לבקש לערוך את החופה הזו, אולי היא תחזור בתשובה הוא אמר, אני יראה לה את היופי של היהדות וכך הוא עף על עצמו. 
מתחרה איתו על אותם חופות הלא הוא הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן שליט"א נשיא מוסדות מגדל אור, חבר מועצת הרה"ר לישראל, רב העיר מגדל העמק, מדליק משואה לתפארת מדינת ישראל, וחתן פרס ישראל. גם עוזריו של הרב גרוסמן לא טמנו ידם בצלחת ופנו לכל המי ומי שיעזרו להם לקבל את החופות הם מזכירים שהרב גרוסמן חיתן את בר רפאלי נינט ועוד נשים צנועות וחסודות כך שאין לו בעיה להגיע גם למקומות שלא עומדים בסטנדרטים שאבא שלו זצ"ל הציב לו, ואל דאגה הם מבטיחים שאם יסגרו איתו על החופות האלה אבא שלו זצ"ל לא יבוא לו בחלום ויגיד לבטל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.