רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 5 ביוני 2016

רק על לפיד ונתי גרוסמן אמר הרב שטיינמן ימח שמם - 4 שנים למהפכה ההיסטורית ביתד נאמן

לכבוד הרב שאולזון

כדי להבין מי זה נתי גרוסמן וכמה נזקים הוא עשה צריך רק להתבונן בדבר אחד על 2 אנשים אמר מרן ראש הישיבה ימח שמם על לפיד ועל... נתי גרוסמן.
מי שמכיר את הטינופת הזאת שמשווק את עצמו כידא אריכתא של הרב שך יודע שמדובר במפלצת. הכל מכוון רק לכבודו האישי. עשה שימוש ציני ברב שך יחד עם נכדיו לגריפת הון ושליטה. 90 אחוז ממה שסיפרו מהרב שך גם משל לא היה ואת זה אני אומר לכם מידיעה אישית כמי שהיה בבית. המטרה הייתה להקים כוורת ומטבחון של שליטה מלאה בעולם התורה על בסיס כלכלי ושימוש ציני להחריד ברבבות בני תורה.
לולי הרב שטיינמן אף אחד לא היה יכול ולא היה מעז להלחם עימם ולנצח. כמי שמכיר את נתי גרוסמן שנים ואת דרכי פעולותיו אין ספק שהיה כאן נס גדול שהצליחו לזרוק אותו ולנטרל אותו ולא לחינם הפלג הירושלמי נלחם בדרכים לא מקובלות כשכל כולם רק על פרובקציות זולות.
נוסח נתי גרוסמן מימים ימימה. נתי גרוסמן הבטיח לכל כלי התקשורת והעיתונאים שהרב שטיינמן לעולם לא יהיה מנהיג הדור. והדברים מתועדים. על כך נתי גרוסמן שם את ראשו. והנה נתי גרוסמן צריך לנהל קרב מאסף בתוך כת שולית שהקים עם הרבה רעש וצלצולים ועולם התורה פורח כפי שלא היה מעולם.
כל העיתונאים שניזונים מנתי גרוסמן כולל אבישי בן חיים מנסים כל העת לגמד את הרב שטיינמן ולמכור לנו שהנה כל היהדות החרדית מתרסקת. הכל כדי להוכיח את התזה של נתי גרוסמן שהוא לא נמצא והכל יצא משליטה. כי הרי אין תחליף לידא אריכתא של הרב שך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.