רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 בפברואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


הרבי מקרלין: הוואטסאפ - "רעה חולה"
האדמו"ר מקרלין סטולין שוהה בארה"ב לחיזוק חסידיו ובני קהילתו. במהלך השבת נשא דברי חיזוק ושוחח בכאב על אנשים המשועבדים לקבוצות הוואטסאפ וקרא להתנתק מ"רעה חולה זו"
----------------
הגבאי של האדמור מביאין מרדכי דוד שנייד התפטר מניהול המוסדות
----------------
מנהיג אפריקאי שביקר היום בבית מרן הרב חיים קנייבסקי שליט"א נשאל על ידי הרב אם בסמכותו להרוג, ומשהשיב בחיוב בירך הרב שחלק מכבודו
----------------
טרגדיה בגור באשדוד: נפטרה מהמחלה הנוראה מרת שיינדי ברגמן ע"ה אשת האברך ר' ישראל ובת ר' משה יוסף ברלינר ז"ל. בת 37, השאירה יתומים רכים.
 ----------------
'ידיעות': ח”כ מיקי זוהר שנלחם על הצע”ח לסגירת בתי עסק בשבת מבצע תפנית ובכוונתו להגיש הצעת חוק להפעלת תחבורה ציבורית בשבת.
 ----------------
אליעזר שולמן בטוויטר: לא מצליח להבין איך כל מי שמדברים על 'כבוד התורה' ו'מניעת חילול שם שמים' לא עושים כלום כדי להפסיק את מה שמתרחש ברחוב רשב"ם בבני ברק.
 ----------------
כותרת העיתונים על סערת הכותל: 'ידיעות': "הסכם החלוקה - גברים ונשים יוכלו להתפלל יחד". 'ישראל היום': "עידן חדש בכותל - החלטה היסטורית ומחלוקת".
 ----------------
מנדי ריבקין שישוחרר היום מטיפול נמרץ למחלקת אשפוז בראיון ראשון ומצמרר ב'קול ברמה': "אשתי והילדים זכו בבעל ואבא חדש".
 ----------------
ארבעת היומונים החרדים הבוקר בכותרת "חרפה" על ההסכם עם נשות הכותל. ב'יתד' נכתב כי הרחבה החדשה ב"קשת וילסון".. במקום קשת רובינסון.
 ----------------
שר הפנים אריה דרעי יגיע בדקות הקרובות לתחנת האוטובוס בשכונת שמואל הנביא בירושלים (רח' אהרן פישל), כדי לבחון מקרוב את יישום ההוזלה בתח"צ שהחלה היום.
 ----------------
שר הבריאות יעקב ליצמן פתח את כנס מערכת הבריאות בהשתתפות אלפי עובדי משרד הבריאות. רה"ע אלעד ישראל פרוש יציג תוכנית לאורח חיים בריא של המשרד ברשויות המקומיות.
 ----------------
היום יום היארצייט של המגיד מישרים הרה"ג ר' יעקב גלינסקי זצוק"ל
 ----------------
תחקיר 'כיכר השבת' חושף: גורם רשמי בדו"צ תדרך את כלי התקשורת נגד גדוד "נצח יהודה".
 ----------------
'הקול החרדי': משגיח ישיבת ויז'ניץ הרב כתריאל זומר פונה הלילה תוך כדי החייאה במצב קשה לביה"ח. שמו לתפילה: כתריאל שאול בן רויזא.
 ----------------
מנחם הורוביץ 'ערוץ 2' על הרחבה החדשה בכותל: "מרבית הציבור החילוני בישראל יעדיף את מה שהיה עד היום ולא את הכותל השני".
 ----------------
בוגי יעלון ברשת ב': "בדיקת העסקה של הבתים בחברון תימשך זמן, זה לא תהליך של שבוע שבועיים".
 ----------------
יאיר לפיד שהמריא בסקרים האחרונים באולפן 'ווינט': "עד סוף השנה הנוכחית הממשלה תיפול. זו קואליציה עם המון סדקים של 61 ח"כים, שגם לא מצליחה לעשות הרבה".
 ----------------
 ישראל כהן ב'כיכר': שליט אפריקני גולה המבקר בישראל הגיע להתברך אצל מרן הגר"ח קנייבסקי, שבירך עליו 'שנתן מכבודו לבשר ודם' לאחר שהשיב בחיוב כי בסמכותו להרוג במדינתו.
 ----------------
אלפים בשמחת החתונה לבן האדמו"ר מסאסוב עם נכדת האדמו"ר מקרעטשניף באולמי כתר הרימון בב"ב. השתתפו עד כה: האדמו"ר ממחנובקה, האדמו"ר מביטשקוב, ראש ישיבת ויז'ניץ הגה"צ רבי מנחם ארנסטר, האדמו"ר משאץ ויז'ניץ, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, ראש ישיבת נועם התורה הגאון רבי מענדל שפרן, האדמו"ר מסטריקוב,האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת, המשפיע הגה"צ רבי אהרן טויסיג, ועוד
 ----------------
ברייטקופף בטוויטר: בקריצת הסכמה של הנציגים החרדיים: לראשונה מקום המדינה מכירה המדינה ברפורמים ובקונסרבטיבים כזרמים לגיטימיים ושווי זכויות. הכותל זה רק ההתחלה.
 ----------------
תיק חבצלת? באתר 'ווינט' העלו בטעות וידאו של העיתונאי אטילה שומפלבי מכריז על מותו של שמעון פרס ונושא דברי הספד על פועלו. הוידאו ככה"נ היה מיועד להתפרסם ביום מותו.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
מרן האדמו"ר מלעלוב ארה"ב ששהה השבת במושב מירון ערך הבוקר את מעמד ההדלקה במתחם הסמוך לציון הרשב"י במירון לקול צלילי תזמורתו של הבעל מנגן הנודע אייזיק האניג מארה"ב. וידאו: ברכת מזל טוב לליזר ראוכברגר יו"ר סיעת יהדוה"ת בירושלים להולדת הנכד.
 ----------------
'חב"ד און ליין': הרב יוסי נחשון משלוחי חב"ד בחברון נקלע למארב של מחבלים רעולי פנים שהשליכו בלוקים. חייו ניצלו בנס, נזק נגרם לרכב.
----------------
שלזינגר בבחדרי: בית המשפט הורה לסגור את 'קו ההגנה' - מוקד טלפוני של הפלג הירושלמי נגד הגיוס, ולהעביר לידי המשטרה פרטי מפעילים והמתקשרים. הקו נסגר מיידית.
 ----------------
נחמיאס ב'וואלה': הממשלה אישרה במשאל טלפוני למנות את רה"מ בנימין נתניהו במינוי קבע לשר הכלכלה, עד שיחליט איך לחלק את התיקים.
 ----------------
שר הפנים אריה דרעי ב'קול חי': "הכנסנו כמה שינויים בהסכם, אין איזכור לרפורמים. זה נכפה עלינו. היחידים שמחליטים לנו האם לפרוש מהקואליציה הם מועצת גדו"י. לצערי רה"מ בנימין נתניהו רואה את הקשר עם הרפורמים אחרת מאיתנו".
----------------
שר הדתות דוד אזולאי מתייחס להחלטת הממשלה בסוגיית נשות הכותל ומבהיר: "לא אכריע בנושא הזה! אעלה לנשיא המועצת חכם שלום כהן לקבל את הכרעתו בהתייעצות עם שאר חברי מועצת חכמי התורה".
 ----------------
פיצ'יפקעס חושף: החרדי היחיד שהתקבל בשנה זו לגל''צ הוא יוני קדם, לשעבר כתב אתר 'קוקר'. אחד המועמדים שנפלו במיונים הוא בנו של הרב שמואל אליהו
 ----------------
ישורון תורג'מן חושף אצל גלסנר ב'קול ברמה': "מנהל המחוז החרדי הנבחר איציק זהבי לא עומד לכאורה בתנאי הסף של המכרז. במשרד החינוך נעשו מאמצים רבים כדי להוכיח את ניסיונו בהוראה".
----------------
הממשלה אישרה את מתווה הכותל. תוקם רחבה משותפת לגברים ונשים.

ח"כ גפני על אישור ההסדר בכותל: "הרפורמים הם קבוצת ליצנים שתוקעים סכין בתורה הקדושה, לעד ולעולמי עולמים לא תהיה הכרה בקבוצת הליצנים הזו, לא בכותל ולא בשום מקום אחר"
 ----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
יום עצוב - רחבה בכותל נמסרה לרפורמים!
רב הכותל הגר"ש רבינוביץ בראיון: "היום נגזרה הגזירה. הם לקחו את הדבר הכי קדוש והפכו אותו לליצנות. לא יהיו שלטים בכניסה לרחבה שלהם. הכותל יהיה כעת יותר קדוש בלי הרפורמים. הם ניסו למנות רב רפורמי לכותל שלהם".
שר הדתות דוד אזולאי בראיון: "אני לא אהיה האיש שייתן חותמת לרפורמים. לא קל כרגע לבטל את הגזירה אחרי החלטת ממשלה. לפני כל מהלך ביצועי, אפעל ואקבל הוראות אך ורק ממועצת החכמים".
עו"ד יזהר הס מנכ"ל התנועה הקונסרבטיבית בראיון: "היה מו"מ ארוך שנמשך 3 שנים, אבל יכלנו להשיג יותר. החרדים הרוויחו - לא יצטרכו לריב איתנו כל ר"ח. בקרוב נחגוג הכנסת ס"ת עם גברים ונשים. החרדים הרוויחו שהלכנו לפשרה, בבג"צ היינו מקבלים יותר".
העיתונאי שנמצא בלב הסערה - אבישי בן חיים בראיון: ״במשך שנים ספגתי ביקורת כשהגנתי על החרדים ותקפתי את גיוס בחורי הישיבות. כעת אני לא מפחד לקבל ביקורת מהצד החרדי. נכון שצילמתי את ליברמן שעה, אבל לא הכנסתי לו מילים לפה. הוא אמר את זה לבד״.
הפצוע החרדי מדבר - הבחור אהרון פומנסקי שנדקר במוצ"ש בראיון: "חזרתי בשבת ממנחה בכותל ונדקרתי בגב. אני עדיין מאושפז בביה"ח. אמא שלי שדואגת למצבי נוחתת מחר בארץ. אני נשאר כאן ומתגייס כרגיל לצבא".
האדמו"ר מסאטמר מגיע מחר לישראל - איש התקשורת אסף גולן תוקף בראיון: ״חסידי סאטמר שורפים דגלים. שלא ישתמשו בשדה התעופה שלנו, שיגיעו דרך ירדן. אם הם שונאים אותנו, למה הם מגיעים לפה? מקווה שהמשטרה הציונית לא תחסום עבורם כבישים".
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים: 
המלך היי שביקר הערב בבתי גדולי ישראל בראיון בלעדי לסקופים: "בקרתי הערב אצל רבי חיים קנייבסקי ולפני כן אצל רבי שמואל אוירבך, אני מודה לכל העוזרים והמסייעים ולרבנים הגדולים שפגשו אותי".
הרב דניאל עשור שהתלווה אליו לביקורים: בוא רואה את עצמו חלק מהשבטים של עם ישראל האבודים.
•אהרן רבינוביץ מ'כיכר': המלך היי ביקר בעבר בקבר דוד המלך הניח תפילין ומנסה להתקרב ליהדות.
•הפשרה על קדושת הכותל המערבי, רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ בראיון: מדובר ברחבה פעילה שכעת מרחיבים אותה בכ-25 מטר. לא שמחים מהמתווה.
•הרב אפרים הולצברג בראיון: יום שחור ליהדות החרדית, מרגישים את ליקוי המאורות שוב אנחנו נמצאים לצערינו בדור הזה, שום רב לא היה מאשר את זה זה בושה. זה לא הרע במיעוטו אלא הרע במקסימום.
•עו”ד יזהר הס שגיבש וניהל את המו”מ עם נשות הכותל בראיון: החרדים עודכנו בכל השלבים ואני מבין את המשחק הכפול שלהם בתקשורת.
•דוד וואזנה מקורבו של הראשל”צ הגר”מ אליהו זצ”ל: נצא לעצרת גדולה בכותל נגד ההסכם - כל גדולי ישראל התנגדו לכל פשרה.
•העיתונאי אסף גולן מ'מקור ראשון': אני קורא למדינה לגרש את הרבי מסאטמר שיגיע מחר לארץ כי הוא אוייב המדינה.
•הלו”ז המלא מהביקור בן ה-27 שעות של הרבי מסאטמר: יענקי גרין בסיקור מיוחד שעה אחר שעה החל ממחר בשעה 17:30.
•אהרן פומנסקי הפצוע משער שכם שנדקר עם צאת השבת באורח קל: אשתחרר מחר מבית החולים, הגעתי לארץ כדי להתגייס לצה”ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.