רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 בפברואר 2016

שוב חיים אפשטיין מצביע בעד תקציב לגיוס חרדים

מאת מרכז החדשות

לאחר שבמהלך שבוע שעבר פורסם כי חיים אפשטיין נציג מפלגת "עץ" בעיריית ירושלים הרים את ידו בתמיכה לתקציב מיוחד לעידוד גיוס חרדים בפרוייקטים "חינוכיים" שונים של העירייה במהלך ישיבת ועדת הכספים של עיריית ירושלים לאישור סעיפי התקציב המיועד לשנת 2016. הצטדק מר חיים אפשטיין כי "הייתי בחלק קטן, לא הייתי בכל הישיבה, הייתי בחלק מהישיבה. אני זוכר כמו עכשיו. אני לא חושב שהצבעתי בעד התקציב הזה, למיטב זכרוני. הייתי נוכח בועדת הכספים וזה לקח הרבה זמן אבל באישור של זה לא הייתי לזכרוני".

נחמניאל סבן נציג ש"ס במועצת העיר ירושלים חשף כי בשבוע שעבר ביום חמישי, 3 ימים לאחר פירסום הדברים הצביע מר אפשטיין שוב לטובת תמיכה זו בהצבעה על התקציב השנתי לשנת 2016 של עיריית ירושלים שאושר בשבוע שעבר. כאשר לא ידוע על התנגדות או הסתייגות שלו שבהם ניסה איכשהו למנוע או לתקן את הדברים.
יצויין כי כבר בהסכם הקואלציוני שחתמו במפלגת "עץ" עם ניר ברקת נאמר כי הם מקבלים על עצמם את התוכנית שהציג ברקת לקראת הבחירות "תכנית ברקת 2013", שבמסגרתה התחייבו "נמשיך להשקיע בחינוך לערכים ולהעלות את שיעור המתגייסים לצה״ל, שכבר עתה גבוה במגזר הציוני ב-15% מהממוצע הארצי".
חיים אפשטיין היה נציג מפלגת "נצח" לכנסת שהוקמה ע"י הפלג הירושלמי קודם הבחירות שנערכו בתשע"ג, אך נמנעה מהתמודדות לבסוף, ומונה כנציג מפלגת "עץ" בבחירות האחרונות לראשות העיר ירושלים בהן נבחר נציג הציבור החילוני ניר ברקת, מיד לאחר הבחירות פורסם כי חיים אפשטיין, יהיה סגן ראש העיר בשכר וגם מחזיק תיק החינוך החרדי בעיר. זאת, בעקבות היענותו לכאורה לבקשת אנשי ברקת להמשיך עד תום המרוץ לראשות העיר כדי לסחוף קולות חרדים ממחנה משה ליאון. כפי שאכן קרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.