רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

12 ב'מרכז החדשות':

ההתפתחות ב'שארית ישראל'!
הרב דוד גרייזמן מ'קרן אור שי' בראיון: היקף המכירות הוכפל בשבועיים האחרונים בשל השת"פ עם "נתיב החסד". חושף: בקרוב נתבשר על שיתוף פעולה מפתיעה עם אחת הרשתות הגדולות בישראל, וגם על ההיערכות לקראת חג הפסח.

הצביעות במסווה של קנאות!
ראשי 'נצח' ישעיהו ויין והסיקריקים: מרצבך, חייט ופיין התקבלו בכבוד מלכים בדינר חסידות סאטמר . במרמה הכניסו את ישיבותיהם לרשימת ה"לא מתייצבים" ע"מ לקבל תקציב. העיתון של נתי הקדיש קבל"פ מיוחדת לאדמו"ר. מרן הרב שך מתהפך בקברו.

ניצחון ל'יתד נאמן'!
בית המשפט דחה את העתירה הקנטרנית של מפלגת הנשים הפרובוקטיבית "בזכותן" שדרשה לחייב את העיתון לפרסם מודעות מטעמן, בית המשפט זרק את העותרות מכל המדרגות וחייבן בהוצאות המשפט.
לקיים בנו חכמי ישראל: החמרה במצבו של ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי חיים שלמה בן צייטא לאה המאושפז ב'תל השומר'. בפוניבז' משמרות תפילה בכל העת לרפואתו.

הרוצה לשקר ירחיק עדותו!
ב'נצח' שרבבו לא פעם את שמו של הגר"י בעלסקי זצ"ל במאבקיהם, אך עשו זאת בתרמית. תלמידו המובהק כתב היום הבהרה: "וכמה נצטער אותו צדיק על דבר זה כאשר ניסו לשרבב את שמו בדבר ובמכתב שכתב לפני כמה חודשים כתב, 'כבודם של החכמים יקר בעיני מאוד מאד ומאשר יקרו בעיני נכבדו ואני אהבתים, ומבקש אני מידידי לחונן לי בזה מנוח אשר ייטב לי ושלא להתחשב בשום דבר שיצא על שמי עד הנה'".

מכשרים:0799537498

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.