רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 בינואר 2016

מבזקים - מפה ומשם


היסטוריה בסאטמאר: לאחר נתק של 16 שנה אמש בחתונת סאטמר-פשעוורסק בברוקלין, נפגש הרה"צ בעריש מייזליש אב"ד סאטמר ב.פ. עם גיסו האדמו"ר מסאטמר- וילאמסבורג ונתן לו יד.

האלמנה החרדית אווה סנדלר מטולוז תובעת את 'ידיעות' שפרסם ראיון איתה. לטענתה לא התראיינה לעיתון אלא לקחו חלקי דברים שאמרה ב'ערוץ 2'. סכום התביעה: 350,000 שקל.

נתי שלם בטוויטר: במקום לכנות את משולם נהרי כסגן שר הפריפריה והפנים הייתי מכנה אותו סגן שר הדרעי או אולי בובת השר דרעי.

היועמ"ש סגר את התיק נגד אהוד ברק.

שר הבריאות יעקב ליצמן שוחח עם הנשיא לשעבר שמעון פרס. השר התעניין במצבו ולדברי לשכתו "שמח לשמוע את מר פרס בעירנות ובמצב מצויין".

בית המשפט החליט לשחרר מחר את שלושת החשודים בקמפיין החרד"קים. שלזינגר ב'בחדרי': למרות השחרור הצפוי בפלג טוענים כי ההפגנות ייערכו כמתוכנן.

 ח"כ משה גפני ל'קול חי': "יהדוה"ת תילחם בכל הכוח כדי לפתור את מצוקת הדיור בציבור החרדי, כפי שמופיע בהסכם הקואליציוני. זה היעד הבא שלנו אחרי שסיימנו עם חוק הגיוס והתקציב".

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש סייר הבוקר במוסדות ברסלב בהוד השרון, יחד עם יו"ר מזכירות ברסלב נחמן בנשעיה וראשי הקהילה בעיר, עומדים מקרוב על צרכי הקהילה והמוסדות.

'כיכר' חושף: הממשלה אישרה בחשאי העלאת מאות בני אדם, מקהילת "בני מנשה" מצפון הודו לישראל, זאת בכפוף לחוות דעתו של הראשל"צ הגר"י יוסף. התקצוב יחולק בין שורת משרדי ממשלה.

 ביה"ח שיבא: "הנשיא ורה"מ לשעבר שמעון פרס עבר צנתור בהצלחה".

ישי כהן ב'כיכר': בימים הקרובים צפויה לעלות לישראל מצפון הודו קבוצה של אלפי בני אדם משבט 'בני המנשה'. מסיבות שונות, אישור המהלך בישיבת הממשלה נעשה בצורה חשאית ותחת ערפול.

דוברות איחוד הצלה: צעיר שרכב על אופנוע נחבל בראשו ובגפיו כשנפגע מרכב פרטי ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא לבית החולים בילינסון במצב בינוני. נסיבות התאונה בבדיקה.

 הנשיא לשעבר שמעון פרס פונה הבוקר לביה"ח 'תל השומר' עקב מיחושים בחזה.

מוקד 60: מחבל שניסה לבצע פיגוע בצומת בית ענון נורה ע"י כוחותינו. מהצלה יו"ש נמסר כי הוא ניסה לדקור חיילים.

'כלכליסט': תחקיר ענק על שר הבריאות יעקב ליצמן. "האיש שמדהים את המדינה כשר היחיד שיכול לשנות משהו, עם קסם אישי שהפך אותו לנציג השלטוני האהוד ביותר גם על החילונים".

ישי כהן ב'כיכר': אחרי שנה ללא דובר, יעקב בצלאל חוזר לתפקידו כדובר תנועת ש"ס.

'ערוץ 2': מחר פגישה מכריעה בין פרקליטי אולמרט לפרקליט המדינה בניסיון להגיע להסדר כולל.

וייס ב'בחדרי': ברקת נפגש אתמול עם חברי המנהל הקהילתי בקרית יובל, ודרש לדחות בחודשיים את הקרנת הסרטים בשבת. חברי המנהל התנגדו אך ברקת הודיע כי אם יקרינו בשבת הקרובה יעצור להם תקציבים.

להמשך המבזקים כנסו כאן



מהדורת 12 ב'קול החרדי':
הוארך מעצרם של עצורי קמפיין החרד״קים - שבתי גרברצ'יק בראיון: "החקירה החלה לפני 9 חודשים. צוות חקירה מיוחד אסף ראיות מההסתה ברחבי הארץ. יהיו מעצרים נוספים בהמשך. ישנה תשתית פלילית לכל העצורים. הודענו לכל אורך הדרך לחיילים החרדים שכל תלונה מטופלת".
מני גירא: "פרשת הכיפות בצרפת הופכת לבינלאומית: יוזמות למחאות ציבוריות, שני חברי פרלמנט בצרפת חבשו הערב כיפות. הדעות בקרב הרבנים חלוקות".
סיבוב שני ברמת השרון - המועמד אבי גרובר בראיון: "המועמדת שניהלה קמפיין שכולו השמצה ושנאה נגד החרדים הפסידה במירוץ. נותרנו כעת אנוכי והמועמד החרדי יעקב קורצקי. חילונים רבים הצביעו ליעקב דווקא בגלל שהשחירו אותו. הוא איש ראוי, ננהל קמפיין נקי בשבועיים הקרובים. מעולם לא היה פה מתח ושנאה בין חרדים לחילונים".
חולדאי השחיר את הציבור החרדי - אבי מימרן מגיש המהדורה המרכזית ב'קול חי' בראיון: "ר"ע ת"א הוא אתאיסט. הביטוי שלו נגד החרדים מזעזע. הויכוח שלי איתו בשידור הפך לויכוח על מהות השבת. מבחינתו שבת זהו יום חופשי ללא שום קדושה. מדינת ת"א מתנתקת מהדת".
שכונה חילונית תיבנה בבית שמש - ראש העיר משה אבוטבול בראיון: "זה אולטימטום שקיבלנו מלשכת נתניהו ומשר השיכון, שאם נבנה שכונה חילונית נפרדת, נוכל להמשיך לבנות לחרדים. לא מאמין שיצליחו לשווק אלפי דירות לציבור הכללי. בית שמש סומנה כעיר חרדית, גדו"י אישרו לי הקמת שכונה חילונית".

מהדורת יום רביעי במערכה:
הכל על היום הסוער ועל מה שצפוי מחר: מחר יחלו בהפגנות סוערת ברחבי הארץ נגד מסע הדורסנות השלטוני – הודעות טלפניות שנשלחו לרבבות בתי אב « מחר יתקיים דיון בבית המשפט המחוזי בירושלים בערר שהוגש נגד הארכת מעצרם של האברכים העצורים « הפרוטוקולים מהדיונים היום « עיתון הפלס הבוקר: הממשלה החלה במסע דורסני למימוש חוק הגיוס
הקלטה בלעדית: מרן ראש הישיבה מברך את אחד העצורים היום "ברכה והצלחה גדולה, הקב"ה יברך אתכם בכל מכל כל"
תחקיר במערכה: האם המשטרה בחרה את היום ואת הזמן לפי שופט מסויים? מיהו השופט דוד שאול גבאי ריכטר, ולמה החקירה אתמול נמשכה כל כך הרבה זמן. תחקיר. 
מרן ראש הישיבה חושף בסיפור אישי נדיר על נס הצלתו לפני 32 שנה מתאונת דרכים קטלנית במיוחד. הקלטה.
מוטקה בלוי לפני שנתיים בראיון: בגדי צבא זה ממש כמו בגדי זבל. שחיילים במדי צבא לא יסתובבו בינינו. אני רק נגד אלימות אבל אני לא מגנה את האלימות. האזינו להקלטה
בית ספר לתקשורת: סוער בקול ברמה. המראיין שנטש את מקצועו ועבר מעמדה נטרלית למדברר הצבא. הרב אברהם בוימל מהועדה בתגובה מפליאה מקהה את שיניו. האזנה חובה. 
הסתירות הרבות בדעת הגאון ר' אברם יהושע סאלוייציק. ומכתבו המנומק של עורך הדין הרב רפאל שטוב שנמסר היום להגאון ר' אברם יהושע סאלוייציק
הרב דוד חבר הועדה להצלת עולם התורה בראיון נטול כפפות: על גזירת חוק הגיוס ועל היעדים
הגאון ר' שלמה זלמן ברנד בראיון: על קמפיין הציידים ועל המעצרים
הרב חנן עמר מהפעילים לציבור הספרדי למנוע את נפילתם בשבי הצבא: העצורים האברכים החושבים מסרו נפשם ופעולתם הייתה בעיקר למען בחורי ישיבות הספרדיים
קול חי: הרב משה רובין שנעצר היום מגולל את מה שהתרחש ועונה על שאלת השאלות מי מתיר להצי את החוברת. משנה ברורה מפורש
הגאון ר' טוביה שולזינגר בקול חי: מאז ומעולם נלחמו נגד מסיונריים בצורות יותר חריפות. לקחת לצבא זה יותר גרוע ממיסיון.

מהדורת חצות בסקופים: הסערה בצרפת סביב הלבוש היהודי.
הרב אפרים דוד קלאפוש מרבני מרסיי בראיון: מי שפסק שיהודים צריכים ללכת בגילוי ראש טעה. חובה להמשיך ללכת עם כיפה, או לפחות עם כובע.
• מעצר הפעילים נגד הגיוס לצה”ל, סגר”ע י-ם חיים אפשטיין בראיון: החמור מכל שעמדו בחורים ואברכים וצחקו כאשר האברכים נלקחו למעצר. יהודי הולך לכלא על ששמע לרבותיו ונלחם נגד הגיוס ויש מי שצוחק. אין לעצורים קשר לפעילות לא חוקית.
• עו״ד עומר בללי המייצג את האברכים בראיון: הגשנו עירעור לביהמ״ש המחוזי על המעצר. בנסיבות הללו אני מתקשה להבין מדוע הם נשארים במעצר מלבד נסיבות פוליטיות.
• יו״ר ועדת הבחירות של הליכוד השופט בדימוס מנחם נאמן בראיון על ביטול הבחירות המקדימות במפלגה: בתחילה סברנו שיש לקיימן בכל מקרה משום מראית עין, אך עתרו נגד ההחלטה ובסופו של דבר התקבלה ההחלטה לבטלן. נתניהו נהנה מפופולאריות ותמיכה רחבה במפלגה ולכן אין מי שיתמודד מולו.
• תעודות הכשרות המזויפות שנחשפו היום בנתיבות לרגל הילולת הבבא סאלי זצ״ל - חיים מלכה, מאגף ההונאה בכשרות של הרה״ר בראיון: מדובר בפעילות שיגרתית שלנו בשטח, זו לא הפעם הראשונה. הוטל עליהם קנס מינהלי של כאלפיים ש״ח וינקטו נגדם הליכים נוספים. חשוב שהציבור ישים לב ובמידה ומתעורר חשד, לעדכן אותנו מיידית.
• נכד הבבא סאלי הרב ישראל יהודיוף רב שכונת פסגת זאב מזרח בראיון על סבו הגדול, ועל המוסדות שהקים על שמו במבשרת ציון.
• אלפי חרדים רוכשים כרטיסים להגרלת הטוטו שתערך הלילה בניו יורק, נציג ארגון 'הכלל' אבי ויצמן בראיון: ניתן לרכוש כרטיס אחד בפחות מ-5 דולר. אלפים קונים דרך האתר שלנו. מטרת הארגון הוא עזרה לנזקקים בצרכי השבת. כל רוכש מקבל צילום הכרטיס שלו בדואר אלקטרוני חוזר מייד עם הרכישה, התקוה שאחד הרוכשים דרכינו יהפוך למיליארדר הלילה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.