רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בנובמבר 2015

12 ב'מרכז החדשות':

הציבור הליטאי ממושמע - המאבק נגד העיתון של נתי גרוסמן מתהדק!
שלוש שנים למכתבם התקדימי של גדו"י האוסרים לשתף פעולה עם עיתון 'הפלס' - למרות הסדק שהתגלה בקרב אחד ממשרדי הפרסום - הציבור מצביע ברגליים ומכריז:  "מי שיפרסם בעיתון המחוצף הזה, מרים את ידו נגד גדולי ישראל, אשר במהלך כל שנות קיומו של העיתון, פתח בקמפיין מחוצף נגד גדולי ישראל ונציגי הציבור הליטאי, כשהוא אינו בוחל בשום אמצעי, עיתון 'הפלס', המתיימר לייצג את 'ההשקפה הטהורה' ולחנך את הציבור החרדי, פוגע בצורה קבועה בגדולי ישראל ובשלוחיהם".
הרב אליהו פרויליך ממייסדי המטה שהוקם הערב בבני ברק בראיון: בלון הניסוי שהופרח היום יתפוצץ בפניהם של אלו שרוצים להכשיר את עיתונו של נתי גרוסמן. ומוסיף: כל עוד וגדולי ישראל לא יביעו את דעתם אחרת מהמכתב הידוע. הציבור יאבק בכל כוחו נגד הפרצה החמורה.
איש הפרסום הבכיר יגאל רווח מבהיר בראיון:  "כמו שהיינו עד היום אמונים לגדולי ישראל, ככה נמשיך להיות, אם אכן יתברר שזה נכון, אז הפה שאסר הוא הפה שהתיר, ואם לא – נמשיך לציית לדבריהם".
הרב אבא טורצקי בראיון סוער: "הפלג מתנהל כארגון טרור לכל דבר יש להם מנהרות וקסאמים מהסוג שלהם שזה ספרי טלפונים מיוחדים הכוללים עשרות מספרים של ראשי ישיבות וכוללים המיועדים להטרדה חוליגנית, דבריו הדמגוגים של טריגר הם בדיוק כמו דבריו של ראאד סלאח, הפלס לא צריך כלל את הכסף של הפרסומות יש לו עשרות מקורות מימון מחו"ל, מה שהם רוצים זה רק לרצוח נפש את מרנן גדולי ישראל".
משרדי הפרסום החרדי לא נכנעים ללחצים, לטרור ולהטרדות ומנפנפים במכתבם של גדולי ישראל שאסרו כל שיתוף פעולה עם העיתון. במקביל מזכירים גורמים בכירים את דברי ההבל והשחץ אשר נאמרו מפי עורך אותו עיתון, אדם המכנה עצמו שומר תו"מ בסגנון דומה להפליא לכל אותם מראשי המשכילים הארורים שפערו את פיהם בכל הדורות. 'מרכז החדשות' בשידור חוזר מההקלטות שזעזעו את העולם החרדי.
מכשרים: 0799540849

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.