רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

תגובת הנגד של ראש תחום גיוס חרדים שלפי טענות עיתון הפלס נכנס לישיבה לגייס בחורים


מאת יענקי פרבר

אוקי אז ככה אני מבקש לעשות קצת סדר
אני אבי כהן ראש תחום גיוס חרדים באזור המרכז ותפקידי בין היתר לדובב את אלו שהורד מעמדם כבן ישיבה מסיבות כאלו ואחרות לגיוס למסלול חרדי כי אם כבר הם מחוייבים בגיוס אז שאיפתי שיהיו להם את כל התנאים על מנת לשמור על אופיים החרדי בו הם גדלו...
בסיפור המדובר יצרנו קשר אני והחיילים שתחתיי עם המלש"ב המדובר שנכנה אותו ד. והודענו לו שמחוייב בגיוס ומתפקידי לדאוג לו להשתלב במסלול חרדי הנ"ל התוודע לכך ושאלתי אותו איפה הוא מבקש שתיתבצע הפגישה/ראיון הנ"ל ביקש מפורשות שאגיע אליו לישיבה.
הגעתי לישיבה ולא מצאתי את הכתובת שניתנה לי (לאחר חיפוש של כשתי דקות בדיוק) התקשרתי לבחור והוא יצא החוצה וביקש שראש הישיבה יהיה נוכח בראיון.
כמובן שלא תהיה לי כל בעיה שהראש ישיבה יהיה נוכח כי אין לנו מה להסתיר.
הראש ישיבה יצא בעקבות הבחור והזמין אותי להיכנס לישיבה ולשבת אצלו במשרד.
לאחר מכן הכינו לי קפה ואם זיכרוני אינו מטעני אני חושב שאפילו לא שתיתי אותו...
הראש ישיבה הסביר לי שהבחור לומד אצלם בישיבה ומשום מה נפל בין הכסאות, באותו הרגע אמרתי לראש ישיבה שהבחור לא רלוונטי ואני מבקש שהוא יצא ויחזור ללמוד כי אני לא לוקח על עצמי ביטול תורה,
יצויין שכשנכנסתי לישיבה היו כ20-25 בחורים מחוץ לבית מדרש וכשניכנסתי פתאום כולם נכנסו לבית המדרש והנה לפתע פתאום קול תיירה אדיר נישמע למרחוק (מה שהזכיר לי את הביקורות בישיבות שבהן אני עצמי למדתי וכולנו מכירים במה מדובר).
בנוסף ראשי הישיבה והמשגיח בתוכם ששהו במשרד בזמן הפגישה שאלו לאן אני מגייס?
עניתי שאני מגייס אך ורק למסלולי חרדים ותפקידי הוא לוודא שהבחור באמת מתאים למסלול חרדי.
הדגשתי שוב ושוב במהלך הפגישה שהבחור המדובר אינו רלוונטי כי הוא לומד בישיבה וגם אם ראשי הישיבה או מי ממנהליה יבקש שהבחור יתגייס אני לא יכול לגייס אותו כי תפקידי הוא גיוס חרדים ולא גיוס בחורי ישיבות בשום פנים ואופן מן הון להון ראש הישיבה ביקש את הטלפון האישי שלי בכדי שהוא בעצמו ישלח לי בחורים שלא לומדים בישיבה או בשום מקום אחר
עד כאן דבריי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.