רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בנובמבר 2015

---סיפור מ-צ-מ-ר-ר!

מאת חב"דניק

שבוע טוב! עפ"י הוראת הרבי מליובאוויטש בשיחה לפרשת וישב תשנ"ב על גודל הענין לפרסם ניסים... וכיון שזה דבר שקרה כאן מול העיניים שלנו, ראיתי לנכון לפרסם סיפור שקרה כאן אצלנו בבית חב"ד פושקר הודו.
הדר בוכריס ז"ל (שנרצחה בתחילת השבוע) נפגשה בחג סוכות האחרון
בבית חב"ד פושקר, עם עדנה סרוסי תחי', מי שהייתה מאורסת להדר גולדין ז"ל (החייל שנהרג בצוק איתן באחד מהקרבות הבולטים - קרב רפיח)
סיפרה לנו הדר ז"ל "כשעדנה שאלה אותי, איך  קוראים לי. ועניתי: הדר.
העיניים שלה פתאום התכווצו והיא נאלמה דום"...
עדנה, טיילה בראג'יסטן - הודו, וביקרה בבית חב"ד פושקר בתקופת החגים.
ביום האחרון לשהותה פה התלבטה  אודות כתיבת מכתב אישי לרבי מליובאוויטש.
"אני לא בדיוק חב"דנקית. איך בדיוק לנסח. ואין לי ממש שאלה".
"תכתבי מהלב" עניתי לה.
עדנה כתבה. קיפלה בהתרגשות את המכתב והניחה אותו
באחד מכרכי ה"אגרות קודש" באופן אקראי לגמרי.
המכתב שהתקבל הותיר את כולנו המומים, דומעים ומעודדים.
והרי הוא לפניכם, (תמונה מצורפת )
אגרות קודש,כרך כג' עמוד רז.
כל  כך מדויק להדר גולדין וכל כך  מתאים להדר שלנו.
צער היחיד שהוא כפשוטו, צער הכלל. ונחמת היחיד שתהיה לכולנו תיכף ומיד לנחמת הכלל.
יהי זכרם ברוך. "והקיצו ורננו  שוכני עפר והם בתוכם" בקרוב מאד בתחית המתים עם משיח צדקנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.