רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 ביולי 2015

מגזין הלילה ב-'הנייעס החרדי'.

ישי שליסל העניק לפני ימים ספורים ראיון בלעדי לנייעס החרדי, ובו סיפר על הכל:השנים הארוכות בכלא ללא חופשות, משחזר את היום שבו דקר מתי קיבל את ההחלטה, ורגע המעצר ומתי השב"כ נכנס לחקירה? מדוע שמר על זכות השתיקה ומדוע לא טען לחוסר שפיות? השכנות במעשיהו עם הנשיא לשעבר קבלת הפנים בחוץ, והאם חושש שייחשב כאיש קיצוני? והשאלה המרכזית! האם תיכנן לבצע מעשה דומה?
הפרלמנט עם העיתונאים שמעון ליברטי, אלי ביתאן, דניאל אוחיון ויעקב עמר
והערב: מה צריכה להיות התגובה החרדית לדקירה? איך מסבירים את ההתנגדות גם למצעד וגם לדקירה? והאם בתקשורת החילונית בוחרים להסית בחינם?
שמואל בן עטר בראיון:"כנראה שהדוקר הוא מהצאצאים של פנחס הכהן!  הוא עשה מעשה חמור וזקוק לטיפול, אין לנו דין תורה וסנהדרין, צריך לגנות אותו בכל תוקף, אבל חבל שלא גינו את המצעד הזה בירושלים, אסור היה שזה יקרה!". והאם זה ימנע מהצועדים לעשות זאת שוב?
אבי שיף בראיון:"יעקב אשר צריך שמאיר פרוש יתפטר מהכנסת, למאיר פרוש יש דרישות להתפטרות הזו, אבל בסוף זה יקרה!". ומדוע דרעי מחכה כבר לרגע שיוכל להתפטר מהכנסת?
משה הלר ידיעות י-ם בראיון:מתחם הציון של האד' מזווהעיל סמוך לכנסת סובל מהתנכליות שונות,לכאורה מצד עיריית ירושלים.מי מפעיל את המקום ודואג לאלפים שבאים למקום? האם יש קשר ליוסי דייטש,ומהי תגובת העירייה?
להאזנה חייגו: 055-980-8000

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.