רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 ביולי 2015

12 ב'מרכז החדשות':

שוב פסיכופט בלבוש החרדי נכנס לטירוף ומביא להסתה חמורה נגד ציבור שלם. אבישי בן חיים: האיש חוזר בתשובה הגיע מבית דת"ל ואין לו קשר לציבור החרדי. סיקור מיוחד - התגובות, הקולות מהשטח והראיונות.
הגאון רבי יצחק יוסף אמר כי "דינו של הדוקר ברחובות ירושלים היום הוא כדין כל רוצח ואף חמור מכך, לא יתכן שיקום אדם וכביכול בשם הדת ירים ידו על נפש מישראל". הרב לאו: "תורת ישראל אוסרת כל מעשה של אלימות ופגיעה באדם, ועל אחת כמה וכמה אדם שפוגע בזולתו ומנסה להרגו". דרעי, מסר בעקבות האירוע כי "צריך לגנות ולהוקיע כל גילוי של אלימות. צריך לנהל מלחמת חורמה נגד כל מי שנוהג באלימות נגד כל אדם באשר הוא אדם".
רגע לפני הדקירה נערכה עצרת מחאה בלבוש שק כנגד מצעד התועבה בכיכר השבת בירושלים מוביל המחאה הרב אלדד שמואלי בראיון: הייתה לי היכרות בעבר עם שלייסל וידענו כי הוא נמצא בזירה, שלחתי אדם להביאו למחאה אך לא מצאנו אותו.
ח"כ גפני שובר שתיקה הערב: אני וליצמן עבדנו שנים יחד ונמשיך גם כעת לעבוד 'דגל' ו'אגודה'. היה בינינו ניתוק כמה ימים לאחר שיש לנו טענות אמיתיות על 'אגודת ישראל'. הציבור לא הפסיד בגלל זה, נחדש את הקשרים ונשוב לפעילות משותפת.
מכשרים: 050-2938369

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.