רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 ביולי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

ראש ישיבת ההסדר אור עציון ויו"ר מרכז ישיבות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן בראיון נרחב בעקבות הרס בתי דריינוף בבית אל: "צר לי לקבוע שפסיקת בית המשפט להרוס את הבתים בבית-אל הוסיפה לכרסום אמון הציבור בו ובפסיקותיו, כולם כיום מבינים שההתנתקות היא טעות וצריך לחזור ל'שא נור' בצורה חוקית".
יעקב וידר יו"ר המטה החרדי בליכוד מספר על הדיון שנערך בכנסת בעקבות המשך ההתנכלות לחיילים חרדים וקמפיין החרד"קים, מה ההחלטות והמסקנות? והוא לא מקבל את התירוץ של הח"כים החרדיים שלא השתתפו לאחר שטענו כי "הם היו עייפים".
משה הלר מ'ידיעות ירושלים' בראיון: "נשים זועמות עקב קיצוץ השטח של עזרת הנשים בכותל המערבי לצורך כניסה חדשה לרחבת הכותל המערבי, ובעקבות החלטה של אנשי הקרן למורשת הכותל בגיבוי המשטרה שמנעו מנשים לשבת על כסאות בתשעה באב, למרות שהן נוהגות לפי ההלכה שמתירה להם לשבת על כסאות". ומה הגיבו בקרן למורשת הכותל?
העסקן בני וולקן בראיון היישר מקבר התנא רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה: "אלפים הגיעו הערב לתפילה במקום עקב ט"ו באב והכל כאן חשוך וללא חשמל, כל הגורמים האחראיים על המתחם לא לקחו אחריות לדאוג לתאורה וגרמו לאלפי איש לצעוד לקבר ולהתפלל בחושך, ביום ההילולא דווקא היתה כאן תאורה מסודרת וחניונים מוארים".
ומי שמכנה את עצמו 'משיח בן דוד' בראיון נרחב על המכתב ששלח להרב הראשי הראשל"צ הגר"י יוסף. מה נכתב במכתב? ומספר על התקופה שהוא למד עמו יחד באותה ישיבה. ומדוע הוא מתעקש לקרוא לעצמו משיח למרות שהציבור יגדיר אותו הזוי?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.