רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

מבזקי בחירות


ישי: ברגע האחרון של מרן הוא אמר לי בדמעות: "שלא יהיה בליבך עליי על מה שעשו לך. זה לא בידי. אני אוהב אותך ר אליהו. לא תעזוב אותי"
**********************
ח"כ אלי ישי בכינוס בשדרות: "מרן בשמים יודע את האמת - כמה עוול עשו לי, עברתי תקופה קשה של אלימות מילולית ופיזית ע"י ה'תנזים' - הם אלה שצריכים לבקש את הסליחה ממרן, מרן הגר"ע יוסף עליו השלום תמיד חיזק אותי ואמר שהוא מגן עלי ולא יתן שיחליפו אותי, הכל מתועד ואני לא מתכוון להוציא כלום, אותם אנשים שמתעסקים בכזב ומנסים לגלגל עלי את האשמה על הוצאת הקלטת, אם הייתי רוצה להוציא דברים הייתי מוציא את זה גם לפני שנתיים, אני בחרתי לשתוק ולנהוג באחריות".
**********************
יהודה אזרד בראיון סוער נמאס לציבור אנחנו רוצים מהפכה אריה שם אותנו שנתיים בצד נשתוק שתקנו זהו אי אפשר יותר בשעה שש בערב ניהיה מתחת לביתו ונעצור אותו בגופנו רק הוא יביא את המהפכה
**********************
יוסי אליטוב
בימים האחרונים חלה התקרבות דרמטית בין אריה דרעי לאריאל אטיאס. השושבין: הרב פנחס אבוחצירא מבאר שבע. בליל שידור הקלטת, התוועדו השלושה ממושכות.
**********************
 תנועת ש"ס: "נחרדנו לשמוע כי מספר רבנים המשייכים עצמם לתנועה, נוהגים באלימות מילולית ופיזית, כלפי אנשים יישרי דרך וכלפי מי שאינו סבור כמותם ובפרט שאותם רבנים קמו נגד מרן בחייו אנו מגנים זאת בכל פה וקוראים לרבני שס בכל הארץ ובפרט במועצת לא לנהוג באלימות".
 **********************
ח"כ משה גפני התקשר לאריה דרעי לחזק אותו. במהלך השיחה ביקש גפני מדרעי שלא יעשה דברים בלתי הפיכים. "כשפוגעים בציבור החרדי, יש לנו מחויבות עליונה, לדאוג לכך שהנציגות החרדית תגדיל את כוחה".
**********************
ח"כ הרב יעקב ליצמן:
קורא לידידי ח"כ אריה דרעי לגלות אחריות ציבורית ולחזור מכוונתו להתפטר מתפקידו.
"בשעה קשה זו בו כבוד התורה מושפל בגסות, נדרש איפוק ומהלך של אחדות. להגדלת הנציגות החרדית, יהדות התורה וש"ס, יש משקל מכריע בהתמודדותנו הקשה והמשותפת לטובת עולם התורה, לרווחת אוכלוסיית המצוקה ולמען קביעת סדר יום חברתי בישראל".
"אני קורא לך אריה ידידי, למנוע טביעת הספינה כולה חלילה. שקול מחדש את הצעד בו נקטת ותמשיך את מלאכת הקודש בתפקידך כיו"ר תנועת ש"ס. זו העת לגלות אחריות ציבורית ולצאת לדרך של אחדות ועשייה מלוכדת"




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.