רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

ישי: "הקמתי מפלגה כדי למנוע את אוסלו ג"


מאת כתב מיוחד

בכנס פעילים ראשון של מפלגת יחד העם איתנו, אמר יו"ר התנועה אלי ישי: מרן אמר לי: 'לא אתן שיפגעו בך, לא אתן שיחליפו אותך'. אותם אנשים שביקשו אותי לבוא לבקש סליחה על קברו של מרן, אותם אנשים שפעלו בניגוד לרצונו הם אלו שצריכים לבקש סליחה".
בנאום מרגש וחוצב להבות, התייחס הערב (שלישי) בפעם הראשונה יו"ר תנועת יחד העם איתנו אלי ישי לפרשת הקלטת שמסעירה את ישראל בימים האחרונים. "שיהיה ברור לא זו דרכי. זו לא הדרך שלנו, דרכי היא דרך ארץ קדמה לתורה, דרכיה דרכי נעם וכל נתיבותיה שלום". באולם מלא מפה לפה, בתושבי שדרות חרדים, דתיים ומסורתיים, לכל מחיאות כפיים סוערות של הקהל, סיפר ישי על רגעיו האחרונים עם מרן הרב עובדיה זצ"ל: "השיחות האחרונות, הרגעים המרגשים עם מרן, גם באותה מועצת חכמי התורה האחרונה שבה הוא קם ואמר אני לא רוצה לקבל את ההחלטה הזאת. לי הוא אמר ברגעיו האחרונים 'מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, ונהרות לא ישטפוה'. אמר לי מרן בדמעות שליש ובכי תמרורים ובכיתי גם אני ביחד שלא היה בליבך עליי, אני אוהב אותך רבי אליהו, וצעק וצעק שוב ושוב ושוב לא תעזוב אותי ותהיה איתי כבראשונה. לא אתן שיפגעו בך, לא אתן שיחליפו אותך".
במהלך הנאום, סיפר ישי על רגע מרגש בעליית לקברו של המרן ביום השביעי לפטירתו, בו ניגש נכדו של מרם ואמר לו "עכשיו מרן בשמיים, הוא יודע את האמת. הוא יודע מה עשו לך".
עוד הוסיף ישי: "עברתי תקופה לא פשוטה, מאוד מורכבת. אלימת מילולית ופיזית על ידי אותו תנזים שלא נח לרגע ברדיפה אישית נגדי ונגד משפחתי, אשתי וילדיי.
בעניין פרשת הקלטת הבהיר ישי: " אותם אנשים שביקשו אותי לבוא לבקש סליחה על קברו של מרן, אותם אנשים שפעלו בניגוד לרצונו הם אלו שצריכים לבקש סליחה. אותם אנשים שמתעסקים בכזב, ומנסים לגלגל את האשמה על הוצאת הקלטת, אם הייתי רוצה להוציא דברים הייתי עושה זאת לפני שנתיים. הכל מתועד, ביום שהדברים ייפתחו וייצאו לציבור תהיה רעידת אדמה לציבור".
ישי התייחס לדרכה של המפלגה החדשה והצהיר כי "הקמתי מפלגה כדי למנוע אוסלו ג'. כדי למנוע שחרור מחבלים ומסירת שטחים. הקמתי מפלגה, כי אני זוכר כילד, את אימא שלי בוכה כי אין לנו כסף לאוכל. עכשיו אני חופשי לפעול מדם ליבי, למען מה שאני מאמין בו. מנהיגות ישרה ואמיצה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.