רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

יום חג ליהדות החרדית בארץ! תם עידן השקר והמניפולציה! יתמו חטאים מן הארץ!

מאת ש"סניק

היום הזה ייזכר ויחרת על גבי ההיסטוריה כיום פלא מהפכני להצלת העסקנות החרדית בארץ כאשר גדול מושחתי העסקנות אשר היה מוכן למכור את כל היקר והקדוש לעם ישראל תמורת פוליטיקה בזויה - עזב מרצונו בלי שפיכות דמים את זירת העסקנות!
 
אריה דרעי שעלה לגדולה אך ורק על ידי שונאי ישראל בכדי לקדם מטרות שמטרתם הרס היהדות והרס בטחון עם ישראל, עזב. מספיק לנו לראות את תדהמת שונאינו ודמעות התנין המזויפות שלהם בכדי להבין את גודל הנס!
 
כל מי שעקב אחרי עלייתו המטאורית של דרעי משנת 1984 ואת מה שקרה מרגע זה במפה החברתית ישראלית יוכל להבין בדיוק מה קרה כאן.
 
אם בשנתיים הראשונות דרעי התחיל אכן להיות נציגו הנאמן של הרב עובדיה יוסף עם הכותרת 'להחזיר עטרה ליושנה' הרי שתוך שנתיים בלבד הוא הפך להיות מחביבי השמאל הישראלי, חביבם של שונאי ישראל ברחבי העולם ואט אט החל להיות נציגם כדי לבצע את הפשעים החמורים ביותר נגד עם ישראל! דבר ראשון בהשתחתת העסקנות החרדית. אם עד אז היו קווים ברורים ביותר לצורת התנהלות של חבר כנסת חרדי. ידעו את הגבול של האסור והמותר בתאוות השליטה וההתקרבות לכסאות אצל דרעי הכל השתנה. הוא הפך את תאוות השלטון לאידיאולוגיה. הפך להיות חלק אינטגרלי מהשלטון בארץ ובכך שם קץ לייחודיות של הציבור החרדי.
 
מאותו רגע מהלומות דת ומדינה פרצו באש גבוהה ומאז כמעט לא נחקק חוק דתי אחד!!!
 
דרעי היה האיש שהביל מהלכים פוליטיים שכולם כולם היו לרעת הציבור החרדי בפרט והציבור היהודי בכלל. כאשר הדובדבן שבקצפת הוא השתתפותו הפעילה - ויש אומרים שהוא למעשה היה המוח המרכזי - ברקיחת הסכם הדמים ההיסטורי - הסכם אוסלו.
 
אם רק נוציא קטעי עיתונות ורדיו נגלה כי אחרי כל פיגוע שהיה דרעי היה זה שהיה מתראיין אצל רזי ברקאי כדי להצדיק אתה הסכם ולומר שהפיגועים הם מעשים שוליים לעומת החזון העצום של השלום. 
 
בתוככי הכנסת הוא שיסה וביזה זה בזה את החכי"ם ופעל בעקיפין ואף בצורה ישירה למעצרם של חכי"ם תמימים מש"ס וזאת בכדי לפנות את השטח לאנשיו שיהיו שלו לגמרי.
 
הפסל קם על יוצרו הלא הוא הרב עובדיה יוסף ע"ה שלא ידע בדיוק איך לאכול את הדבר הזה. מקורביו של הרבי עובדיה יוסף ראו במוחש כי אחר כניסתו לכלא נחה רוחו והוא חזר לפרוח מבחינת תורנית.
 
'תור הזהב' של הרב עובדיה יוסף מכנים העסקנים את ימי אלי ישי, הרב עובדיה היה רגוע ביודעו שההגה בידים אמינות מאד. נכון לא מדובר במניפולטור פוליטי, אבל מדובר באדם ישר.
 
חזרתו לש"ס גמרה את העידן והרב עובדיה החל להיות חולה. המקורבים הרגישו וראו במוחש כי ידו של דרעי במעל. מהרגע שהוא חזר הרב עובדיה כבר לא היה משהוא היה.
 
אוהדי ש"ס ותומכיה צריכים להיותה ראשונים לשמחה העצומה ולחגיגה ההיסטורית לנפילת ממלכת הרשע, וברור ובטוח שאין לחשוב אפילו לרגע אחד לתת לו לגיטמציה כדי שהוא יחזור, כל כניסה חזרה שלו לפוליטיקה מלווה בהרוגים והרס איום ונורא.
 
היהדות החרדית בכלל ויהדות העולם בכלל צריכה לחגוג את היום הזה, כאשר דרעי שם קץ לחייו הפוליטיים. וכבר אמר אתמול אחד מחברי מועצת החכמים שליט"א:
 
כאשר קויים "וכל קרני רשעים - דרעי - אגדע תרוממנה קרנות צדיק - מרן הרב עובדיה יוסף ינוח בשלום וימשיך את עלייותיו בגן עדן בלימוד התורה עם הצדיקים הגדולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.